Reakcia na: m@rtin #163445:
+ nízka nárazuodolnosť, čo pri plnom buse môže byť problém...Re #163453 Beus: "okrem väčšiny trasy vlastne pôvodná 100 s dnešnou 31 nemajú vôbec nič spoločné" ? to mi pripomína, ako som včera počul nejakých dvoch študákov sa rozprávať, že "aj ty robíš švoč-ku? - čo je to? - niečo podobné ako diplomovka, ale úplne iné"

Re #163490 AAA: ? to vážne?
luky133
Potom úrad pre verejné obstarávanie môže za výnimočných podmienkach zrušiť aj zmluvu tak ako prebieha/l súd ohľadom nákupu Citelisov. Avšak v prípade, že niekto podá podnet nemôže sa ním zaoberať. Raz som už napádal výberové konanie dopravného podniku a jediné čo mohli je to, že v roku 2011 ho možno prekvapia nejakou kontrolou. Celé to stálo na tom, že výberové konanie je možné napadnúť fyzickou osobou nezúčastnenou na výberovom konaní do niekoľkých dní (presne si to už nepamätám musel by som nájsť dopis) a toto sa dá jednoducho obísť lebo DPB môže výsledok vo vestníku zverejniť až po tomto období lebo mu to zákon umožňuje.
NKÚ nie je nijako viazaný sa zaoberať podnetom od občana len im môže pomôcť zaradiť danú firmu do plánu kontrol. Túto informáciu mám rovno od NKÚ.
Ešte je tu jedná možnosť netuším nakoľko možná a to podať podnet na prokuraturu kde prokurátor preskúma či postup bol v súlade s právnymi predpismi alebo podať trestné oznámenie na neznámeho páchateľa z dôvodu neodôvodneného obohatenia, ale je možné, že by to vyšetrovateľ neuznal.
Jediné s čím mám skúsenosti je vyžiadanie niektorých informácii podľa infozákona v čase spred povinného uverejňovania kde ma odbili, že to nemôžu zverejniť (teraz sú tieto informácie povinné tieto subjekty zverejňovať) a potom mám ešte skúsenosť s napadnutím resp. podaním podnetu na ÚVO kde som musel daný podnet právnicky formulovať. Snáď som trocha pomohol.