m@rtin: Nehnevaj sa ALE
1) Nové zrkadlo, či sklo. No ak sa má vymeniť, tak sa muselo rozbiť a to pri prevádzke vozidla, čiže je to poistná udalosť a to hradí poisťovňa.
2) Ak sa kúpia MB Citaro, tak nebude robiť údržbu ÚD, ale Mercedes tak isto ako keď si kúpiš osobný mercedes, tak máš 6 rokov servis zdarma. Netvrdím, že to bude 6 rokov, no nejaký čas áno. Aj v Nitre im robí údržbu MB.
3) Tu ide o boj o trh a v Bratislave vidia výrobcovia veľký vývozný potenciál.
4) No a čo som sa dnes dozvedel, tak Citaro v BA nie je vôbec nereálne. Nie je to moje info, mne ho len hovorili, takže nebudem písať čo a ako, no vyzerá to, že je ruka v rukáve a to veľmi lacno
5) To stou daňou som nevedel. Myslel som, že je ako u nás v zníženej sadzbe.
6) Vodič CB mal pedál na podlahe a I435 nás predbiehal jedna radosť. Hore na prístavný most sa to ledva vyšplhalo, samozrejme trochu preháňam, ale viac ako 25km/hod nešiel.
7) Sám si hovoril, že Citaro je najlepšie čo na trhu existuje. Ak je to naozaj pravda, tak sa hypotetickou dodávkou 50 kusov nemôžme popáliť. To by sme sa popálili na všetkých busoch. Takže skúšanie rok je bezpredmetné.
Pre mňa, ako človeka zaujímajúceho sa MHD trochu z inej stránky a je veľmi dôležité, aké výhody a zľavy výrobca dá. Ak Vysoké Mýto nedokáže dať Prahe rabaty pri tých dodávkach, tak ten podnik zle funguje. No je škoda, že Praha tejto neschopnosti nevie využiť a nezačne kupovať niečo iné. U nás sa jedná hlavne o veľkoodberatelské zľavy a ruky vo vačkoch.
No a z Citybusu som bol veľmo sklamaný. Tak málo miesta na nohy som snáď ešte nevidel, bol lenivý a hrkal jedna radosť. Ako by už bol rok v prevádzke. Vodič na neho tiež nadával. A je rád, že na ňom jazdí len do pondelka. No dizajn je pekný.
1) Nové zrkadlo, či sklo. No ak sa má vymeniť, tak sa muselo rozbiť a to pri prevádzke vozidla, čiže je to poistná udalosť a to hradí poisťovňa.
2) Ak sa kúpia MB Citaro, tak nebude robiť údržbu ÚD, ale Mercedes tak isto ako keď si kúpiš osobný mercedes, tak máš 6 rokov servis zdarma. Netvrdím, že to bude 6 rokov, no nejaký čas áno. Aj v Nitre im robí údržbu MB.
3) Tu ide o boj o trh a v Bratislave vidia výrobcovia veľký vývozný potenciál.
4) No a čo som sa dnes dozvedel, tak Citaro v BA nie je vôbec nereálne. Nie je to moje info, mne ho len hovorili, takže nebudem písať čo a ako, no vyzerá to, že je ruka v rukáve a to veľmi lacno

5) To stou daňou som nevedel. Myslel som, že je ako u nás v zníženej sadzbe.
6) Vodič CB mal pedál na podlahe a I435 nás predbiehal jedna radosť. Hore na prístavný most sa to ledva vyšplhalo, samozrejme trochu preháňam, ale viac ako 25km/hod nešiel.
7) Sám si hovoril, že Citaro je najlepšie čo na trhu existuje. Ak je to naozaj pravda, tak sa hypotetickou dodávkou 50 kusov nemôžme popáliť. To by sme sa popálili na všetkých busoch. Takže skúšanie rok je bezpredmetné.
Pre mňa, ako človeka zaujímajúceho sa MHD trochu z inej stránky a je veľmi dôležité, aké výhody a zľavy výrobca dá. Ak Vysoké Mýto nedokáže dať Prahe rabaty pri tých dodávkach, tak ten podnik zle funguje. No je škoda, že Praha tejto neschopnosti nevie využiť a nezačne kupovať niečo iné. U nás sa jedná hlavne o veľkoodberatelské zľavy a ruky vo vačkoch.No a z Citybusu som bol veľmo sklamaný. Tak málo miesta na nohy som snáď ešte nevidel, bol lenivý a hrkal jedna radosť. Ako by už bol rok v prevádzke. Vodič na neho tiež nadával. A je rád, že na ňom jazdí len do pondelka. No dizajn je pekný.
pretoze teraz uz kazda mala "chyba" povzbudi Bratislavcanov k rozhodnutiu, ze lepsie je zivit auto, ako dotovat DP
Andrej (Anndy008)
V skratke:
- zabijak casu (cim dalej tym dlhsie intervaly a ked musis prestupovat - tak sa to natiahne a uprimne, bez prestupu sa dostanem malo kde). Ono v spicke sa to da, ale to vacsinou som v praci - tak ma to netankuje. Ale vecer, ci podvecer, alebo cez vikend - fakt ma to neba. Ako som zacal pracovat si viacej vazim volneho casu, bo ho mam menej, ako pocas studia, a uz ma nebavi zabijat ho v mhd. Ono ani nejde o tu cestu - ta trva rovnako dlho, ako autom zhruba, a aj pretrpim okolos eba smradlavyxh ludi (ved zase nesmrdia vsetci a vzdy
- nespolahlivost
- nepresnot
- zle napajenie pri prestupe (vzdy /75%/ mi zdrhne ten na ktory xcem ist)
a take xobotiny, ze spinave vozy, alebo prepxatost - to uz ani nehovorim...
dnes ma vytocilo, ze mi nesiel spoj jeden, co som potreboval - do prace obcas nestihama a tak mam este poslednu sancu - jednen odchod 88 z ovsista rano - idem len dve zastavky na prestup na 86 (z celeho spektra intervalov tento jediny ako tak vyhovuje /inak by som musel cakat vzdy 15+min/, ze stiham - su tam 4min. rozdielu). A dnes a tusim v piatok minuly tyzden (naposledy, co som xcel v tom istom case ist) proste nesiel bus a zmeskal som. Alebo ide pravidelne neskoro o dve-tri minuty a to tiez nestihnem, alebo 86 ide o minutu skorej - proste ma to neba