Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 15majo1 #162643:
Nie, znamka nestaci na uznanie studentskej zlavy. Musis mat nahranu zlavu v cipe (a to sa da len ak mas ISIC vydany skolou).
Reakcia na: no.ev.di. #162641:
Niečo na tom bude. Nie som detailne zasvätený do vecí okolo železníc, ale pomaly to speje k tomu, že bolo ČSD, neskôr po rozdelení republiky ŽSR a potom ďalšie delenie, ako bunky a teraz, keď sa už baliči nabalili to asi speje k návratu k ŽSR, alebo niečomu podobnému... A nikto za to nedostane aspoň po gulách, karavána pôjde ďalej, veď taký silný štát ako SR to unesie ?
Reakcia na: Ike #162644:

jasne ze mam platnu znamku ktoru si ani nepozrel . Ja neviem ci mal zlu naladu alebo co ale skratka mu hovorim ci mu nestaci ISIC ved vsade mi prizvukovali ze v pripade ze mam ISIC tak mam pravo vyuzivat zlavnene cestovne v MHD, tak neviem ci mam pri sebe nosit aj potvrdenie o navsteve skoly.
Čo sa týka nočákov, podľa mňa by bolo najlepšie T-busy zrušiť a zaviesť namiesto nich nové A-busové linky už z hlavnej stanice. Alebo ako reálnejšiu možnosť by som navrhoval zabezpečiť prestupy z T-busov na A-busy aj v smere na stanicu, s ponechaním súčasných liniek. Stačilo by niektorej z nich (najlepšie asi N61) posunúť odchod o pár minút neskôr, s tým že aj v prípade meškania N72 by N61 na ňu čakala (ako napr. N91 čaká na príchod N93, atď...). Nočné električky sú podľa mňa dosť nereálne, aj keď zmysel by určite mali, ale iba ako doplnkový systém bez náväznosti na A-busové a T-busové nočáky.
Reakcia na: 15majo1 #162643:
Väčšinou sa len pozrú, ale asi si mal smolu a overil si to.

Mne sa podobne stalo pred 3 rokmi. Z nejakého dôvodu mi kontrola ISICu vo vlakoch ZSSK deaktivovala ISIC ? Keď som potom išiel autobusom, tak na mňa pozerali, že nemám ISIC aktivovaný. Vždy som po kontrole vo vlaku musel ísť na fakultu aktivovať.

Ale pokiaľ máš známku a je platná, tak by veľké caviky z toho robiť nemali
Zdravim prosim Vas neviete preco mi revizor odmietal uznat ISIC kartu ako dokaz ze som student? Mal som platny zlavneny cestovny listok . To ze som student som mu dolozil platnou ISIC kartou tuto kartu prilozil na tu pipacku a mu to pisalo nejake blbosti ze to neuznava ci co. Neviete kde by mohol byt problem? Pokial viem ISIC karta s platnou prologacnou znamkou je dostatocny dokaz na to aby mi uveril ze som student a mam pravo vyuzivat zlavnene cestovne. DIK
Reakcia na: Ike #162636:
Ja by som povedal, ze uzol t-bus/a-bus by mal byt jednotny (ak sa neda, tak nech sa nocne t-busy zrusia) s tym, ze nocne elektricky by som navrhol nechat premavat iba pred vikendom a boli by viac-menej mimo systemu ostatnych nocakov (teda boli by tam nejake preklady, t.j. ak N53 ide zo Zlotych x:05 tak N2 by isla x:35) s tym, ze pripadne by v centre mohol byt prestupny bod niekde na Nam. L. Stura (ale nie je to nevyhnutne).
Reakcia na: dopravak123 #162624:
keby to ležalo čiste na ľuďoch, ktorých si ešte pamätám z pred 18 rokov čo boli na železnici, tak by sme mali taktovú dopravu, zabezpečenú nadväznosť spojov, ale samotnú koordináciu spojov s neochotnými SAD-istami to je už vec, ktorú by mali spraviť tí KDHácki diletanti na MDPaT, bohžiaľ nič sa nedeje. Keď tak moc chcú šetriť, tak v prvom rade by bolo najlepšie ŽSR, ZSSK a Cargo spojiť a namiesto šéfov troch spoločností by bol jeden, nemal by každý 3-4 námestníkov ale pod ním by boli iba šéfovia sekcií, odpadli by rozkrádačky na platbách ZSSK a Cargo pre ŽSR, všetko by bolo pod jednou strechou prehľadné a nie takýto rozkrádačský bordel. Teraz máš napr. duplicitne 3 personálne oddelenia, 3 oddelenia rozvoja a plánovania atď. Hlavne by sa znížil počet tzv. protekčných buzíkov typu "záhradník" na prebytočných postoch šéfov a odmenách, ktoré si veselo nadeľujú ako aj ich výplatách, hlavne takí "zamestnanci", že je v robote 2-3 dni v týždni a mesačne berie 1500EUR. Tiež by som zarazil služobné cesty len tak nikam pre nič za nič. Dojdú plní poznatkov, "know-how" a v praxi je z toho "how-know" iba. Takto sa ozdraviť nepodarí železnice nikdy, iba ak tak umŕtviť.
Reakcia na: no.ev.di. #162639:
prečítaj si jeho príspevok aj s vláknom aspoň 30x ?
Reakcia na: 810zssk #162635:
Pray and Ride? ? t.j. Modli sa a jazdi? Keď už tak Park & Ride nie? ?
Reakcia na: Mike #162637:
? ? ? a ja som už dva dni pozoroval na Hodžku, že kde je v tom smere trolejové obratisko
Reakcia na: Ike #162636:
N47 pokračuje ako N44. N44 pokračuje ako N72 a N72 pokračuje ako N47 ?
Reakcia na: 810zssk #162635:
no sú dve možnosti
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)

2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom

Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?

našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.

Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?
Reakcia na: Mike #162629:
Aby sme to upresnili, je tam zavedeny system P+R (Pray and Ride), cize ak sa budes dostatocne modlit tak mozno pride N72 skor ako N61 (ktore maju ist v tom istom case) a prestupit stihnes.. z mojej skusenosti, obcas ked idem N61 tak tam ta N72 stoji, cize teoreticky je prestup mozny.

Keby sa trochu pohlo rozumom tak sa N61 posunie o tri minutky neskor (t.j. cez Hodza Square x:23).

Inak by ma velmi zaujimalo kedy niekoho napadne trolejbusove nocaky proste zrusit a normalne tie linky nechat z Hlavnej stanice.

(apropo, ako to vyzera so zrusenim nocneho priplatku?)
Reakcia na: TeBeCe #162628:
Aka bola vcera diskusia? Som na nu uplne zabudol 😞
Reakcia na: TeBeCe #162626:
Bohužiaľ, je to tak, ale je to možno na širšiu diskusiu.
Reakcia na: Mike #162629:
"super" ? kazdopadne diki ?
Reakcia na: TeBeCe #162628:
Lolo pod clankom prispel do diskusie lolovinou ? ?
Reakcia na: Ike #162627:
Myslíš N72 čo má teoreticky príchod na Hodžovo 0:21 a N44 s 0:24, či na nich čaká trebars N93 čo tade má ísť 0:23 (tušim posledná) ❓ Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Teda ak chceš ísť buď z N44 alebo N72 a musíš stihnúť z Hl.St N21 máš smolu ? ? teda bud zariskuješ a výjde to, alebo si počkáš hodinu, alebo "cestujúci môžu použiť inú formu dopravy" ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.