keby to ležalo čiste na ľuďoch, ktorých si ešte pamätám z pred 18 rokov čo boli na železnici, tak by sme mali taktovú dopravu, zabezpečenú nadväznosť spojov, ale samotnú koordináciu spojov s neochotnými SAD-istami to je už vec, ktorú by mali spraviť tí KDHácki diletanti na MDPaT, bohžiaľ nič sa nedeje. Keď tak moc chcú šetriť, tak v prvom rade by bolo najlepšie ŽSR, ZSSK a Cargo spojiť a namiesto šéfov troch spoločností by bol jeden, nemal by každý 3-4 námestníkov ale pod ním by boli iba šéfovia sekcií, odpadli by rozkrádačky na platbách ZSSK a Cargo pre ŽSR, všetko by bolo pod jednou strechou prehľadné a nie takýto rozkrádačský bordel. Teraz máš napr. duplicitne 3 personálne oddelenia, 3 oddelenia rozvoja a plánovania atď. Hlavne by sa znížil počet tzv. protekčných buzíkov typu "záhradník" na prebytočných postoch šéfov a odmenách, ktoré si veselo nadeľujú ako aj ich výplatách, hlavne takí "zamestnanci", že je v robote 2-3 dni v týždni a mesačne berie 1500EUR. Tiež by som zarazil služobné cesty len tak nikam pre nič za nič. Dojdú plní poznatkov, "know-how" a v praxi je z toho "how-know" iba. Takto sa ozdraviť nepodarí železnice nikdy, iba ak tak umŕtviť.
no sú dve možnosti
1) využiť všetky formy dopravy a vytvoriť prestupné uzly a-busov (HLST), t-busov (hodžko) a výhľadovo elín (hlst?), pričom odchody zosúladiť a umožniť prestup (neviem, kde je problém?)
2) využiť len autobusy s jedným prestupným uzlom
Náš milý DPB vybral nevýhody oboch a spojil ich do súčasného riešenia ?
našťastie potrebujem prestúpiť z a-busového nočáku smerujúceho do uzla (Hlst) do trolejbusu iduceho Z uzla (Hodžko), takže by som si mal 10 minút počkať a malo by to byť fajn.
Inak taká N47 sa kde na Hodžovom vlastne točí? či zbehne až dole na Kolárko?
Aby sme to upresnili, je tam zavedeny system P+R (Pray and Ride), cize ak sa budes dostatocne modlit tak mozno pride N72 skor ako N61 (ktore maju ist v tom istom case) a prestupit stihnes.. z mojej skusenosti, obcas ked idem N61 tak tam ta N72 stoji, cize teoreticky je prestup mozny.
Keby sa trochu pohlo rozumom tak sa N61 posunie o tri minutky neskor (t.j. cez Hodza Square x:23).
Inak by ma velmi zaujimalo kedy niekoho napadne trolejbusove nocaky proste zrusit a normalne tie linky nechat z Hlavnej stanice.
(apropo, ako to vyzera so zrusenim nocneho priplatku?)
Myslíš N72 čo má teoreticky príchod na Hodžovo 0:21 a N44 s 0:24, či na nich čaká trebars N93 čo tade má ísť 0:23 (tušim posledná) Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Teda ak chceš ísť buď z N44 alebo N72 a musíš stihnúť z Hl.St N21 máš smolu ? ? teda bud zariskuješ a výjde to, alebo si počkáš hodinu, alebo "cestujúci môžu použiť inú formu dopravy" ?
mozno problem je prave v tom, ze sa vytvorili nepotrebne posty, ktore zozieraju viac prostriedkov ako si vieme predstavit. no povedz mi, ze nemam pravdu.
Mne sa zas zdalo, ze na tych mapkach bola ta zona uzavreta pre ludi co tam nemaju trvaly pobyt.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.