Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 44 #162489:
Zjednotenie do jedného pásma sa pokiaľ viem nechystá a ani nikdy v budúcnosti neuvažuje.
Čo je však reálne je taká úprava tarify, kde sa bude dať kúpiť v BA iba celosieťová električenka, teda osobitne na prvé alebo druhé pásmo sa nebude dať už kúpiť (nebude taká možnosť). Táto úprava by mala byť k tomu istému dátumu ako zvýšenie cien. Tu definitívny dátum pokiaľ viem zatiaľ nepadol
Reakcia na: no.ev.di. #162469:
ake moderne vozne premavali uz skor? Aka bola pravdepodobnost, ze natrafis na reko co novy vozen.
Uvedomujes si ty rozdiel v tom ake je viest sa napriklad z Pezinka v tomto http://stalker-svk.ic.cz/files/images/blog/Bdgteer%20-%20interier.jpg a v tomto http://www.zelpage.cz/story/bdteer_zssk/bdtee3.jpg ?
Ako moja priatelka povedala, ked isla prvykrat do Grinavy s bdteer: "Po prvykrat som po vystupeni z vlaku nemala pocit, ze sa musim hned osprchovat."
Reakcia na: no.ev.di. #162476:
ok este raz, prestuduj si vyrocne spravy pre koho vsetkeho robia ZOSky.
tie prenajate mercedesy sroty pomaly uz vobec nejazdia, ale DPB da 100-tisic korun na opravu motora ?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/1101
Mi to tu pripada ako two-man show, takze asi sa moj prispevok strati... 😉

Neviete, ako to vyzera so zrusenim pasiem a zjednotenie do jedneho pasma? Kedy by sa tak malo stat a stane sa tak vobec?
Dik.
Reakcia na: luky133 #162483:
žeby 2. fáza preferencie? 😉
Re #162484 Solider: spomínala sa tu Riga za menej ako 30 mil. a Mannheim stál 70 miliónov, čiže pri nekradnutí by sa reálne za cca 50 možno 55 miliónov by dal postaviť normálny štadión s kapacitou starého/nového zimáku skleneného typu ŠTB Aréna. No a keby si do toho zapojil čínsku pracovnú silu, ktorá je podstatne lacnejšia, ešte by ti ostali peniaze aj na tretí 😉 pozri si, akú cenovú ponuku dali Číňania nedávno Poliakom na výstavbu diaľnice...
Reakcia na: no.ev.di. #162469:
Chyba je v tebe, keďže máš evidentne problém porozumieť napísanému textu, vykladáš si všetko tak, ako sa to práve tebe hodí a vôbec, ani neviem, prečo sa vôbec snažím s tebou diskutova´t, keď je jasné, že všetci robia všetko na howno a ako DPB, tak mesto Bratislavu, tak železnice na Slovensku zachrániš jedine ty.
Reakcia na: luky133 #162483:
a aký je tam stav? je to lepšie prejazdné ako so semaformi?
Reakcia na: no.ev.di. #162476:
Hala je multifunkčná. Pre športy ako napríklad volejbal, či tenis je tam nainštalované osvetlenie aj zboku. Je tam aj možnosť realizovať kultúrne vystúpenia.
Reakcia na: kecho #162474:
Áno, 96 už je konečná cena. Mimochodom, kde si prišiel na tie čísla, že za taký finančný objem postavíš dve-tri hi-tech štadióny? Je nejaká taká štúdia, alebo je to len tvoj dohad?
Na Molecovej vypli úplne semafóry. Je to jediná križovatka v meste s výpadkom? Zaujímavosťou je to, že tesne za križovatkou smerom do Karlovej Vsi stojí jeden policajt a ručným radarom meria rýchlosť alebo vzdialenosť vozidiel? Nezastavuje ich, len ich meria...
Reakcia na: no.ev.di. #162479:
áno, je to tak... 😕 železnice MDVaRR a autobusy VÚC. Tie železnice si stále neviem vysvetliť, rovnako ako to, že jeden štátny podnik sa rozdelil na dva...
Reakcia na: Ike #162478:
dokiaľ nebude fungovať koordinácia medzi vlakovými a autobusovými linkami, tak môže byť vypracovaná akákoľvek koncepcia rušenia a rozvoja tratí na Slovensku. ?
Reakcia na: Ike #162478:
problém je aj ten že dopravcovia nespolupracujú... zas mám v tom guláš, že kto si kde objednáva výkony. Je to takto? : u železníc objednáva štát a u autobusových dopravcov kraj resp. VÚC?

Inak pozastavenie dopravy na trati 174 alebo jej výryzné obmedzenie by fakt viedlo k devastácií tohoto unikátu. Ono síce na záberoch premáva iba 812, ale hovoria ľudia, že autobusy v tejto trase nechodia a toto spojenie potrebujú ako soľ, lebo cesty sú v otrasnom stave a na to nejaký blb zadrel, že je v pláne oprava tamojšej cesty. To je "super" argument : "Je to v pláne, zrušíme Vám vlaky a vy si počkajte na opravu cesty. Tak snáď najprv opravíme cestu aby sa tam dalo jazdiť bezpečne a potom budeme redukovať vlaky. Však ten kraj upadá aj preto, že železnice tam už zbalili fidlátka a už neviem koľko rokov robia úsek Trenčín - Bratislava. Kým dojdú do Košíc, tak sa trendy a štandardy zmenia, zas príde nový plán na ešte vyššiu rýchlosť a modernejšie rýchlovlaky a zas sa bude celá trať rekonštruovať od BA ?
Reakcia na: no.ev.di. #162477:
Chýba koncepcia rozvoja železničných tratí a podrobné dopadové štúdie na rušenie tratí v kooperácií so subjektami autobusovej dopravy.

Jedna vláda jednoducho príde a zruší polku spojov. Druhá príde a vypracuje drahý a zbytočný projekt ŠRT.

A pritom potichučky jedna vláda pozastaví premávku BA-Stupava a druhá ju potichučky zruší.

Pritom zrušenie tratí do Šamorína a Stupavy považujem za vrchol dementnosti plánovania "rozvoja" železničných tratí
Aktuálne na TA3 je problém už aj s traťou 174, ľudia sú zúfalí z rušenia spojov na trase Brezno - Tisovec a Tisovec - Rimavská Sobota. Hrozí vraj znehodnocovanie trate. Ľuďom vraj aj mizerne premávajú autobusové spoje... bez vlakov sa ťažko dostanú do práce a do školy, a regiónu hrozí ďalší úpadok ? dúfam, že teraz sú zástanci reduckií už spokojní konečne ?
Reakcia na: Ámos #162470:
aký trh? tomu hovoríš trh, keď ŽOSky iba vycucávajú štátnu kasu lebo im ZSSK (os) posúvajä dookola všelijaké kšefty?

Re #162471 Jezo: Neviem prečo by som si mal odporovať. Ak ma chceš chytať za slovíčka, tak nemám s tebou o čom... ?

Re #162474 kecho: Jezo tvrdí, že tá hala je multifunkčná... tak neviem potom ?
Reakcia na: Ruslan #162472:
To keď boli prvé kĺbové plyňáky, tak prvých 17 malo zadelenie že kompletne obsadili linky 61 a 74. Vtedy napísal nejaký vodič hentakú A4 ako bola na tej fotke (jasné že je tam plyňák, ale autobus/trolejbus, pre "redaktorky" Ba sme je to všetko jedno ? ) a ostatní si to do vozov húfne odkopírovali. Neskôr sa ale toto zadelenie zväčšilo a bolo spoločné už aj pre linky 50, 78,...a tak sa aj ďalšie vozy objavovali relatívne pravidelne na 61, tak si tiež zaobstarali také viacjazyčné A4. To už ale boli po kabínach asi 3 rôzne verzie tých A4, musím povedať že na nejakom voze som to videl aj správne...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.