Reakcia na: Marek1978 #162045:
L68 chodí vyťažená dosť a často mešká, takže tam by som to nechal tak ako je, skôr by som ubral na L93, L94.Na L184 by v sedle postačovali solarisy? Ak áno, tak by mohli robiť prejazd z L94.

tak som zvedavý, čo z toho napokon bude ?
kecho
Re #161991 MatejBA: ad1) včera som videl fatamorgánu urbino-aupark na 133? a ak to bolo zv, tak už sa máme tak dobre, že na 88 jazdí na poradí schoďák, ale zv je NP voz?
Re #161994 no.ev.di.: to s 93/94/95 si odkiaľ počul? u 94 by som ešte pochopil buď natiahnuť interval (lenže potom stráca preklad s 93) alebo skrátiť voz o 3 metre alebo zvýšiť interval v sedle/zrušiť sedlo
Re #162001 Petto: čo takto na 83/84 nejaká posilovka typu stanica(alternatívne ďalši blízke obratiská kolárko alebo vazovova)-dostihová dráha ako 183?
Re #162005 no.ev.di.: natiahnutie 78 po zavretí mosta naspäť na bzučáka je kolosálna blbosť a to nehovorím o zastávkovej 3-kombinácii muchovo-vavilovova-farského na možno 200 metroch... ? 78 by mala končiť buď na šafku alebo v eurovei alebo sa točiť cez landererovu a asmn, pretože z apolla tam ide 95 a okrem euba ide k muchovi z ďalších zastávok 84/99
Re #162009 TeBeCe: a čo takto k 1.4. (prípadne 31.12., neviem, aké sú podmienky mesto-banky, ale veď ide o mestské organizácie, takže banky by to toho nemalo byť nič) zrušiť na karte 10% na mhd? to nikomu nenapadlo?