Reakcia na: kecho #161868:
však to ma udivuje tiež a hlavne to, že predstavenia začínajú odlišne, končia odlišne a trvajú odlišne. Raz čo som tam bol sa predstavenie končilo síce 22:40 ale kým sme sa vykotúľali z divadla a šatniarky odovzdali kabáty, tak už bolo aj po 22:55 kedy odchádza posledná L82. Jednoznačne je najlepšie, keď je jasné kedy predstavenie bude končiť a podľa toho vypraviť účelový spoj a trebars ho pol hodinu po odvoze návštevníkov vypraviť ešte raz pre odvoz pracovníkov divadla. Ešte takú menšiu perlu pridám a síce, že divadlo Aréna v Marci hrá iba v dňoch : 3,5,6,7,8,19,26,27,28,30 a 31! Medzi 8. a 19. marcom a 19. a 26. je viac než slušný balík dní kedy by L82 premávala absolútne zbytočne pre potreby divadla. Z možných 31 dní teda počas marca pôjde pár účelových spojov iba 11x namiesto 31 zbytočných dní prevádzky "Kukura-linky", čo by ale Kukurovi netrhalo žily ?
MiroBA
Aspoň že to zachovávajú "zo svojej historickej podstaty".
Ono optimum by bolo keby vznikla nejaká spoločnosť ktorá by prevádzkovala dráhu a aj autobusové prípoje a na prevádzku by prispievali obce - po vzore rakúskej WLB (Wien - Baden).
No chcelo by to zásadnú rekonštrukciu celej trate, najlepšie aj zmenu rozchodu na klasický (1435mm) - to by mohli "električky" premávať do Trenč. Teplíc už z Trenčína. (systém Tram-Train).
Potom by sa mohli zrušiť aj súbežné autobusové spoje. Samozrejme chce to peniaze ale aj vôlu. Myslím keby napísal niekto na to schopný projekt tak by sa to mohlo financovať z eurofondov.