Ale fakt ked si to zoberiete
6 minut/12m - 10 spojov za hodinu - 860 os/h (+ tych 10 ale to je asi vodic)
12 minut/15m - 5 spojov za hodinu - 725 os/h (+ zase 5)
To je rozdiel cca 15-16% v kapacite co by bolo asi citelne
(prepac dunci, pouzil som tvoj copyright, nezbi ma ? )
Ohladom toho predlzenia premavky už od 13tej mi vtedy odpisali ze to nejde. A aj ten ranny interval 10 minut by ti urobil šarapatu v preklade s 32,33 ?
ide ale o to ako nastavíš odchody L32 a 33! Nie je to len tak ľahko toto porobiť. Na L32 by asi musel byť ráno 10min interval a neviem či tam zrovna objektívne posúdené takýto interval potreba.
ja by som dal 35ku v okruznej trase
TESCO-polianky-harmicnova-karloveska-nadluckami-kuklovska- sastinska-zast.BORSKA ( otočka cez kolaje )-karloveska-harmincova-polianky-tesco .
interval 20 min. špičkovy , inak 30 - čiže 2 vozy
Kvoli zachovaniu useku medzi zastavkami NAD LUCKAMI - KUKLOVSKA - ktora je vyuzivana najviac ( niekedy nestaci ani mikrobus )
a čo takto kompromis? 12min interval a na L133 výlučne Solarisy a na L96 by behali iba SORky. Solarisy by po rannej špičke prešli na L70, kde by jazdili do poobednej špičky a potom zas by sa na L70 vrátili večer. Hmm? ?
Čo sa týka L35,36 a 135 tak jednoznačne by som zlepšil atraktitivu cestovania L35 v úseku Kuklovská - Borská a to intervalom 20/20/20//30 s obojsmernou premávkou Dlhé diely - Kuklovská - Šaštínska - Sološnícka - Krčace - Harmincova - Polianky - Harmincova - Tesco Lamač a späť. L27 by som neriešil zatiaľ resp. iba ak tak presunul z ul. Pod záhradami k Horárskej studni a ďalej po Koprivnickej, Talichovej, Bezekovej a po Hanulovej k električkám. Otočka by bola niekde medzi barákmi cez ulice Bošániho a Ľuda Zúbka a späť po Hanulovej. Samozrejme by to všetko bolo treba prepočítať a zistiť si koľko minibusov by to zhltlo lebo v takom prípade by ani na L27 či L35 v takejto podobe nemohli byť vypravené Karosy B732 či SOR B 9.5, lebo tam by sa tieto vozidlá nenapratali do určitých úseko trás.
ako kedy, 20 a 12min interval nejde preložiť, takže ako sa pošťastí pri tej L82. Niekedy to fakt využijú ľudia iba preto, že momentálne im nejde napr. z Farského nič na Rusovskú cestu tak sa odvezú 1 alebo 2 zastávky. A to isté platí pre tých čo im zrovna ušla L88 pod mostom, tak sadnú na L82 ale inak sa nedá hovoriť o nejakom systematickom využití. Nedávno tu aj niekto zverejnil, že aký je priemer využitia jedného spoja a bolo to nejak 1,2 os na spoj. Taká vyťaženosť je akurát tak na minibus a možno by stačilo na to vyčleniť dispečerský Citroen iba ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A