A premáva lokálka Wien - Baden po 760 mm trati s predhistorickými vozidlami a cestovnou rýchlosťou 10 km/h, pričom technologicky nie je možný lepší ako hodinový interval?
Keby mala Bratislava dostať z rozpočtu späť toľko, koľko doňho odvedie, tak by nejaké dane, prerozdeľovanie, štát a rozpočet nemuseli existovať, že?
Možno TVOJI kamaráti zo zaostalejších regiónovmajú sprosté kecy na Bratislavu, moji nemajú - vrana k vrane sadá.
zdravim,
chcel by som sa spytat ako je to s platnostou jednopasmovej cipovej karty. Bydlisko mam nanestastie tak ze je to prva zastavka druheho pasma. Ked teda prechadzam z prveho pasma do druheho a vystupim hned na prvej zastavke tak by to malo byt ok nie ? ale ako to je ked svoju cestu chcem zacat jednu zastavku pred druhym pasmom s tym ze dalsia zastavka je v prvom pasme. Musim si kupit teda dvojpasmovu cipovku ? Ak hej tak to radsej uz prejdem peso do prveho pasma a tam nastupim
Mohli by to vybudovať ako trať tram-train, len by to bolo extrémne drahé najmä pre mesto (špeciálne vozidlá, vozovňa a pod..) Odhliadnuc od toho ako by sa vyriešilo, kto bude prevádzkovateľ tej dráhy a pod..
..to zase budu plytke tunely a ine lolopiip na programe dna ? To radsej nech 250 melonov daju na sucastnu trat a jej predlzenie zo ZP do Race resp s Vajnorkej na Raciansku pripadne napojenie Vajnorska - Zahradnicka , alebo predlzenie do DNV..tam to ludia chcu a ziaden lolo tam nebude kricat ? ? ?
Presne ? OPBK, Prioritná os 1: Infraštruktúra; Opatrenie 1. 2: Regionálna a mestská hromadná doprava.. dá sa to nájsť na nete...
to sú také detaily čo majú ísť v súvislosti s BID a skutočne zopár vecí môže využiť aj DPB, a. s. ale...
A teraz pointa: http://www.mdpt-opd.sk/11666
Prioritná os 4 – Infraštruktúra integrovaných dopravných systémov
...
Technická pomoc
Jediný oprávnený žiadateľ:
Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR
V rámci tohto malo ísť celé TEN-T 17 na území Ba. teda malo... od posledného rozhodnutia ešte Vážneho zistili že za EU prisľúbených 600 mil. € vedia spraviť iba úsek predmestie - Filiálka (akože prvá etapa) a poťažmo napojenie Letiska spolu so žst na Letisku.., teoreticky druhú koľaj petržalka - kittsee.
Ale po poslednom rozhodnutí Fígeľa, že z tohto všetkého v tomto období zrejme nebude vôbec NIČ (lebo ich presunie na diaľnice), chce podľa dnešných vyjadrení za 250 mil. € Ftáčnik postaviť el. trať Bosákova - Janíkov Dvor.
Fajn, ale to by sa najprv musel zmeniť oprávnený prijímateľ pomoci že by nim mohlo byť aj mesto BA.... .........
A naco tam budu 2 rozchody? To tu budeme mat uzkorozchodne, aj sirokorozchodne elektricky a obe budu premavat po jednej a tej istej trati v Petrzalke? A naco by mala chodit elektricka do Rusoviec, ked je tam vlakove spojenie z modernej Petrzalskej stanice?
"Operační program Praha - Konkurenceschopnost" dávam do pozornosti názov operačného programu...
V našich podmienkách sú úplne iné operačné programy.. podstatné je ale VŽDY kto je oprávnený prijímateľ a potom aké sú oprávnené aktivity...
a potom, alebo predtým sa môžme baviť kto tie operačné programy a najmä zoznam oprávnených aktivít nastavoval..
Vedla. Podstatou sucasneho navrhu su elektricky na uzkom a na normalnom rozchode, ktore budu moct napriklad prejst na zeleznicu do Rusoviec. Trat v Petrzalke nebude zeleznicna, ako sa doteraz uvazovalo, ale cisto elektrickova s dvoma rozschodmi.
fantasmagória proste ? a čo je najhoršie, že zas sa natŕča žobrácka ruka za peniazmi z EÚ. Kým tí si toho všimnú, schvália to a potom zas to mesto zmení z električka+vlak na iba električka, to zas neodobrí EÚ... Potom ešte ten strelený "spevavec" z R14 začne škriekať svoju falošnú pieseň. Asi zájdem do kostola na jednu modlitbu ?
Nikdy.
Btw. ako si predstavujú napájanie, výšku nástupíšť a ich vzdialenosť od osi koľaje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Možno TVOJI kamaráti zo zaostalejších regiónovmajú sprosté kecy na Bratislavu, moji nemajú - vrana k vrane sadá.