K tým šoto debatám o kategóriách vlakov len toľko, že veľa teoretizujete, ale prax je iná. Napr. rozdiel medzi vlakmi OBB IC a OBB EC som nepochopil dodnes, hoci som oboma druhmi šiel neraz, ak nerátam to, že OBB EC nestojí niekedy v nejakej diere, kde stojí OBB IC.
Alebo cez Slovisnko tranzitujú v trase (Villach Hbf) - Jesenice - Ljubljana - Zidani Most - Dobova - (Zagreb) vlaky kategórií MV (mednarodni vlak - niečo ako rýchlík), EC a IC a ich kvalita či nekvalita je v podstate rovnaká.
Alebo cez Slovisnko tranzitujú v trase (Villach Hbf) - Jesenice - Ljubljana - Zidani Most - Dobova - (Zagreb) vlaky kategórií MV (mednarodni vlak - niečo ako rýchlík), EC a IC a ich kvalita či nekvalita je v podstate rovnaká.
MatejBA
Ide o to, ze naco mat rychlik a IC, pokial maju napr 90% zastavok rovnakych, ale na jednom jazdia "storocne" vlaky a na druhom nove vlaky - nebude lepsie to spojit a drzat tam kvalitu IC (tj. moderne vlaky)? Sice by sa par zastavok muselo pridat, ale niekde by to mohol vykryt REX (na to by predsa bol REX).
A REX+IC u teba som chcel spojit preto, lebo "Maly pocet zastavok" ma aj IC - tak naco mat viac typov vlakov? Nie je lepsie jednoduchsie rozdelenie?