Reakcia na: Ike #158183:
čo sa týka električky okrem klasických tratí, ktoré prezentujem ako :a) hl.st. - Patrónka - Polianky - Dúbravka
b) Trnavské mýto - Trnavská - Rožňavská
c) Ružinovská - Záhradnícka - Mickiewiczova - Obchodná
d) Kamenné nám. - Dunajská - aut.st. - Gagarinova - Kazanská - Dolné hony
ma napadla ešte jedna trať a to niečo podobné ako si písal o trati na obsluhu Eurovey, ibaže v inom variante a síce :
Pod Predstaničným námestím, by sa trate delili na dva smery, jeden smer I.Karvaša a druhý by šiel pod zemou na Trnavské mýto so zastávkami Karpatská, Račianske mýto a Trnavské mýto pod zemou a trať by vychádzala na povrch pri kúpeloch centrál, teda by sa po el. trati na Miletičovej dalo ísť iba na smer Račianske mýto - Hlavná stanica, nakoľko cestovať z Ružinova do centra cez Trnavské mýto je zachádzka a priamo to je cez Záhradnícku kratšie. Ďalej by trať pokračovala po Miletičovej, Košickej a Landererovej okolo Eurovey alebo cez Dostojevského rad s napojením pri Šafku. Kedy bol plán stavať trať cez Pribinovu a Košickú, ibaže električka by musela pri SND ísť pod zem a na Košickú by sa kvôli zjazdu z mosta Apollo už nedostala, resp. by musela ísť zas pod zem aby sa dostala na Košickú. Čo sa týka kapacity električkovej dopravy centrum - Trnavské mýto, tak by ju zabezpečili električky premávajúce z Vajnorskej a Trnavskej cesty.
M.C.
Ikarus ala Capacity alebo SOR