? ale na druhú stranu ti odcitujem z tej diskusie: "isiel som vcera okolo 18.00 po Mudronovej, nejaka KIA isla miernym stupanim asi 20-30 km!, rad aut za nou. Potom som isiel z Mudronovej na Mlynsku dolinu, nejaky biely fiat daval prednost parkujucemu dzipu asi 5 minut, pricom tam bola dost velka medzera, aby presiel. Dole kopcom vkuse brzdil a isiel po najvysmykanejsich plochach, takze ho vozilo, isli sme asi 15 km/hod a menej, opat rad aut. Na obchvate som to auto predbehol, nejake chudiatko dievca nalepene na volante a smrt v ociach. Obchvat aj Pristavny most bol poloprazdny smerom do Ruzinova."
Fiha, tu klimu v Citelisoch pre vozickarov som si ani nevsimol. Len som vcera kukal, ze zase to ma minivetraciky ako vacsina Citelisov v BA - klima by ma ani vo sne nenapadla na Citelisoch , hoc viem ze ju maju vo Francuzsku .
a ešte sme zabudli dodať, že určite to nemá ani akustické hlásenie zastávok. To sa bezbariérovosť ráta iba tým, či je vozidlo nízkopodlažné? Zrakovo postihnutých tu nemáme asi,že ... To je divízia autobusy tak zhnilá, že sa nechce o hlásenie zastávok starať alebo to celkovo DPB u nových autobusov zamietol? ? To, že sú bez klímy je už samozrejmosť... ma neprekvapuje ?
Ale potesilo ma, ze Citelisy ju maju. Ale nechapem dva bocne displaye a preco maju znehodznovace listkov ked budu jazdit vyhradne na linkach pre postihnutych, alebo sa mylim?
Zaujalo ma, že v Slovak Lines existujú:
- vnútroštátny dispečing (nemajú ho uvedený na webe; bratislavská pevná linka)
- medzištátny dispečing (iná bratislavská pevná linka)
- Malacky dispečing (pevná linka s predvoľbou 034). Žeby detašované pracovisko bratislavského vnútroštátneho dispečingu?
Ale dispečerské vozidlá nemajú, alebo? S vodičmi sa dispečer môže dorozumieť jedine cez mobilný telefón, však?
To v Malackách majú dispečera, ale v Senci a Pezinku nemajú či len na webe to nemajú uvedené? Lebo sa mi zdá, že vo všetkých týchto okresných mestách majú garáže pre autobusy.
keby bola vybudovaná električková trať medzi Hl.st - Patrónkou - Poliankami a M.Sch.Trnavského (samozrejme s rozloženým spádom trate), tak by takéto každoročné problémy s L34 a 83 neboli.
a to je také nákladné schovať dakam pod strechu pár historičákov aspoň do opravy? Nepovedal som NIKDE, že ich musia hneď teraz opravovať! Stačilo by zachovať ich aspoň zatiaľ v takom stave ako sú a keď budú peniaze, tak opravovať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus