Reakcia na: Vladimír #157913:
Za to by som grafikonistov ŽSR kopal do rekta. Samozrejme, že na absolútnej vačšine tratí sa ITG spraviť dá, teraz na to koluje dokonca kdesi po vlakov.niet nejaká pardubická diplomovka. Kde však nie sú výhybne rozmiestnené taktovo (na pol intervalu), dochádza k predĺženiu jazdnej doby, čo ja osobne považujem za prijateľné a empiricky to dokazujú čísla napríklad z ČR, že na takto staktovanej trati počet cestujúcich rastie. Ďalšou, v SK podmienkach fantazmagorickou podmienkou, však je interval maximálne jedna hodina, inak ostáva verejná doprava sockou pre okrajové skupiny obyvateľstva a nie zmysluplnou alternatívou IAD.
Peon
Pezinskej MHD ešte ako-tak rozumiem (fakt "pravidelný" interval, trasy z centra mesta napr. k nemocnici - jeden cez sídlisko Sever, druhý cez Muškát + rôzne kratšie variácie aj dlhšia až do Grinavy).
Ale tej v Malackách vôbec nerozumiem. CP vyzerá ako hlavolam. http://portal.cp.sk/Data/L106406_101005_29214.pdf Rozumejú tomu miestni? O čosi zrozumitelnejšie vyzerá druhá MHD suplujúca prímestská linka: http://portal.cp.sk/Data/L106408_101005_29216.pdf
Snáď BID (konkrétne dopravná integrácia) tie trasy zjednoduší, zavedie rozumné trojmiestne čísla takej linky / liniek a aj pravidelný interval...
PS: Pamätáte si, že na www.cp.sk sa kedysi zastávky prímestských liniek dali nájsť aj na mape podobne ako zastávky bratislavskej MHD na imhd? Škoda, že z toho vzišlo. ? Niektoré zastávky v Malackách netuším, že kde sú - že kade tá "MHD" premáva.