Ja som povedal, ze chcem Solaris na L50? Ano, bolo by to fajn, ale prezijem bez toho.
Ja len som tvrdil, ze keby to bolo treba tak toto je najmensi problem. Kto povedal, ze sa bsuy musia prehadzovat? Staci si spravit trochu poriadok a vodic 2. kolony kludne moze jazdit na Solarise z prvej.
Kvoli takemu sotousovi ako ty budu prehadzovat autobusy lebo ty chces mat na L50 solaris ? Ale ved sa toho mozno dozijes v blizkej dobe,lebo v podniku sa taki isti ako ty snazia "rozumne" rozhodovat o tychto veciach.Solarisy mozno pojdu na 2.Dp ale na L50 ich s najvacsou pravdepodobnostou nebudes mat.
Myslím, že dostatočne legendárna je sťažnosť przenskej dochodkyne na vtedy úplne nové električky Astra "Ty nové nízkopdlažní tramvaje jsou úplně nanic, mají vysoké schody a úzké dveře". V Nemecku sa to už roky rieši skoro všade (sú výnimky, napr. Kassel, kde uprednostnili vačší počet dverí pred právom dochodcov na nástup prvými dverami) tak, že aj u čiastočne NP vozidiel sú dvere len v NP časti.
Ináč nevie niekto odkedy je nadchod na Jurigovom námestí v havarijnom stave? Dedukujem to z toho, že dnes som zistil, že jednému pilieru rozšírili betónový základ na každý ostatný (aj ten rozšírený) dali pre istotu 4 železné skruže.
To je inac pravda. Konecne mame nizkopodlazne vozidla a vsetci stari ludia sa trepu a nastupuju zadnymi dverami a potom sa stveraju hore a nadavaju, naco su tu tie schodiky. ? Pritom vpredu sa nikam nemusia stverat.
A keď nastúpia, tak sa väčšina z nich vytrepe na tie najvyššie sedadlá. Minule som sledoval, ako sa asi 60 ročná pani s dvoma barlami 2 minúty trepala v Capacity na zadný balkón. Ešte že sa viezla až 6 zastávok, inak by si tam ani neposedela. ?
Fakt! A dokonca to napriek neuveriteľnej podobnosti nie je 21Tr ale akiste úplne nezávisle navrhnutý trolejbus "Kazachstan TR KAZ 398" ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.