Jednoznacne najvhodnejsia do kopcov a kedze sa plati pausalny poplatok za odber elektriny, mozno ponuknut celodenny atraktivny interval.
Pomala je tvoj osobny dojem. Pokial nema trolejbus obmedzovac alebo ide dolu kopcom, nema problem vytiahnut aj takmer 70 km/h., hoci interny predpis hovori o 50 km/h. Zalezi od vodica.
lenže ako by si napr. nahradil t-busy na Gagarinovej električkou? v úseku od Bajkalskej po Tomášikovu to ide ale ďalej aby ostali dva pruhy pre oba smery, to už nie je kam dať. Určite by som si vedel predstaviť do budúcna, žeby t-bus bol na Trnavskej nahradený električkou a Bulharskú by stačil obslúžiť nejaká MIDI-bus linka. Takisto na Pražskej od hl.st. smerom na Dúbravku by bola elina skvelá, avšak priamo na Kramároch po Stromovej, Limbovej, Vlárskej a hore na Kolibe by mal trolejbus ostať nastálo, takisto aj na úseku Valašská - Búdková - Hodžko.
Nástupište č.1 (tam, kde je veľký prístrešok): L32, L93, L201, L210
Nástupište č.2 (tam, kde je malý prístrešok): L41, L61, L74
A pred nástupiskom č.2 je ešte jedna zastávka, kde stojí L131 a L141 ?
pls. vie mi niekto povedať, ako sú rozdelené A+Tbusy na nástupištiach na hlavnej šťanici?
viem, že v ľavom (tam, kde je prístrešok) je určite 93 + asi 32 aj 210 a pri ostrovčeku je tuším 41, 61 či 74, vie niekto aj rozdelenie ostatných (aj131/141) + nočákov?
? ?
Nejako mi unikajú výhody trolejbusovej dopravy - drahá, pomalá, neoddelená od individuálnej. Čo tak sa konečne vážne zaoberať preferenciou električkovej dopravy v Bratislave? V Prahe to zistili už dávno.
Toto je dufam zart. Na konkurencom mhd webe sa objavila sprava :
Autobusy SOR BN 10.5 4501-13 by mali v októbri 2010 preradiť do vozovne Krasňany. V súvislosti s týmto budú všetky poradia linky 80 cez pracovné vypravované vozovňou Krasňany, na linku 99 by sa mali vrátiť Ikarusy 415.
Kiež by si radšej brojil voči faktu, že sa v Bratislave dá voziť načierno namiesto toho organizovania manévrov. Aj tak by ti polovica vyskákala a druhá by za 15 sekúnd drzo poprepichovala lístky ? Ja doma chodím načierno väčšinu jázd, čo som nie vždy mával vo zvyku. Zlom nastal po zhliadnutí výsledkov kontroly úradu pre verejné obstarávanie..
Nejde o to, či im to nedá spávať. Za ten jeden deň si zaplatili, tak by mali platiť pre všetkých rovnaké podmienky. Ty prídeš do roboty, odrobíš si dajme tomu osem hodín a na konci zmeny ti povedia, že ti nevyplatia ani cent. Čo by si bol urobil?
nechápem, že čo to je za bullshit s tými 201 a 202. Ľudí asi baví vymýšľať takéto správy, napr. vrcholom kreténizmu je keď vyhlásia za mŕtveho niekoho kto žije, len aby strhli na seba pozornosť. ?
"A už sa šíria "JPP", že od januára končia L201 a 202jky pre zastaranie vozového parku... "
to skor skoncia vsetky tbus linky prevadzkovane solo vozmi , hoci dnesna cesta s 6604 stála za to - no došiel som. ?
Ale celkovo sú klbove tbusy v lepsom stave ako sola.
Je to hanba, že v tento deň nebola MHD zadarmo, a reči, že nie sú peniaze mi znejú dosť komicky... Pýtam sa, kde sú všetky dotácie, kde sa strácajú, v akej čiernej diere menom DP...
Zaujmavé je, že nikoho ani len netrápi závažne zistenie nedostatkou NKÚ...
A už sa šíria "JPP", že od januára končia L201 a 202jky pre zastaranie vozového parku... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SORBN12
http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/dal/102503a.pdf
http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/dal/102505a.pdf
spoj 11 chodil aj cez víkendy
a spoj 16 už odchod o 12.00 z Bojníc ?
Mno a možno dotácie nemajú také, lebo vodičov majú. Minule som šiel s jedným do Nitry a robil sa, že nevie ako slúži ich dopravná karta.