Reakcia na: Marek1978 #154724:
Tak prítomný bol za DPB Bronislav Weigl. Prvou témou bola obnova vozidlového parku, kde sa spomínal najmä nákup nových autobusov (SOR, Capacity, Citelis). Aj som sa zaèal vypytovať oh¾adne toho financovania, èo si mi písal, ale toto nebola celkom jeho oblasť pôsobnosti a nikto kompetentný z magistrátu tam nebol. Pokia¾ ide o trolejbusy a elektrièky, tam sa hovorilo o ich modernizáciach buï dodávate¾sky alebo vlastnými prostriedkami DPB. Nové trolejbusy by mali prísť vraj v druhej polovici budúceho roku. Nákup nových elektrièiek závisí od výstavby nových tratí, najmä tej do Petržalky (ktorej sa inak absolútne vyhol).Ïalšou témou boli elektrièkové a trolejbusové trate. Stav elektrièkových je po vykonaných rekonštrukciach už viac - menej dobrý s výnimkou trate na Hlavnú Stanicu, kde sa plánuje rekonštrukcia. V rámci výstavby nových elektrièkových tratí sa okrem trate do Petržalky plánuje postaviť aj trať Dúbravka, Pri kríži Dúbravèice aj s novou vozovòou, kde je vydané už aj územné rozhodnutie. Taktiež bola reè aj o elektrièkovom prepojení Raèe a Zlatých Pieskov, ktoré však (ak sa vôbec bude realizovať), tak je to hudba ïalekej budúcnosti. Pri trolejbusových tratiach je v pláne predåženie trate na Trenèianskej ulici k novým bytovkám, traťe Mudroòova - Mlynská dolina - Molecova a Patrónka - Lamaè, kde by sa v rámci prvej etapy vybudoval úsek Patrónka - Tesco, èím by došlo aj k obojsmernému zatrolejovaniu Patrónky. Na túto prvú etapu momentálne žiadajú peniaze z eurofondov. Bol vypracovaný projekt aj na trať Košická - Ovsište, ale toto je zatia¾ v rovine len teoretických úvah.
Bola naèatá aj téma elektrièkovej preferencie, kde sa do debaty zapojil Vladimír Mikuš z magistrátu. Reè bola nielen o spôsobe fungovania preferencie, ale aj o tom, že v súèasnosti nie je vô¾a ju budovať, pretože politici sa jej boja a policajti ju nechcú.
Snaï som na niè nezabudol
Emo