? ? ? Názory: Viliam Šestina - Rozchod koľají električkovej dráhy v Bratislave od minulosti po súčasnosť -tak polovica textu platila pre plánované hospodárstvo RVHP a z dnešným stavom má pramálo spoločného lebo väčšina dnešných výrobcov električiek má pripravené aj modely na 1000mm rozchod a čo sa týka tohoto -V januári v roku 1987 postihla strednú Európu snehová kalamita, ktorej následky sa nedali porovnať s podobnými situáciami v uplynulých desaťročiach. Električková doprava bola úplne...tak to bola pekná výhovorka súdruhov z ČKD že sa motory na podvozkoch 1000mm kazia častejšie ako na 1430mm. ? ? ? To si už mohli nájsť niečo lepšie ? ? ? .Nebude to tým že mali motory úbohú izoláciu B a kopec konštrukčných závad a úbohú údržbu?Prečo v Brne na prelome rokov 2009/2010 sa pokazilo viac motorov ako v Bratislave za posledné 3 roky pri v rovnakých klimatických podmienkach pán súdruh 1/6???Žeby mali v Brne 1000mm rozchod? ? ? ?
810zssk