Reakcia na: MatejBA #153352:
Trasa cez Obchodnú:
semafory Floriánske nám. a Kollárovo nám.;
dať prednosť pri vjazde na Radlinského;
na Obchodnej 20 km/h (pešia zóna);
4 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Trasa cez Špitálsku:
semafory Odborárske nám., Americké nám., 29.augusta, Kamenné nám;
na Špitálskej a SNP 30 km/h (zóna);
2 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Vyjadrené v chronometráži Legionárska-Kapucínska pred tunelovou výlukou: cez Obchodnú 9/9/9 (linka 9), cez Špitálsku 8/7/7 (linka 1).
TeBeCe
(12) Ján KOTUĽA, riaditeľ sekcie dopravnej cesty DPB:
"Toto potrubie je schované teraz pod úrovňou jazdnej dráhy, a jazdná dráha je teraz na betónovom podklade, to znamená, je pevná jazdná dráha. Predtým to bolo normálne, jak je koľajový zvršok na štrku, podvaly, a sa to podbíja, pracuje to podložie. Toto podložie, táto jazdná dráha je pevná, to znamená, že by mala mať životnosť 25 rokov." ?
(13) J. KOTUĽA, Komisia dopravy a informačných systémov Bratislavy:
"Keby sa električka vykoľajila, vrazila by do toho vodovodného potrubia a vytopilo by tunel."