Reakcia na: no.ev.di. #152814:
Všetko je to ok, len som si neni istý či je dobré mať na Račianskej radiále jednu T3/T6 linku a jednu K2S linku. Ešte by som pripomenul, že z historického hľadiska by sa malo prehodiť číslovanie medzi linkami 1 6. linka 6 chodila z Karlovky do Petržky a takto by sa tam po niekoľkých rokoch symbolick vrátila linka 6. ☺ Čo sa týka L8 spoje idúce do vozovne by mali v cp poznámku, že ide po Kamenné nám a ďalej ako L7 po ŽST Vinohrady. V takom prípade by som ale tie spoje vyznačil v cp L7.
no.ev.di.
L50 : ako pred výlukou Starého mosta, skrátená po Šafko, bez zmeny intervalu
L82 : Šafárikovo nám. - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - Aupark - Einsteinova - Nový most - Šafárikovo nám. a späť, zastávky : Šafárikovo nám., Nový most, Einsteinova, Viedenská cesta, Divadlo Aréna, Aupark (výstupište aj nástupište), Nový most, Šafárikovo nám. (premávka od 9:00, nasadzovali by sa vozidlá, ktoré by končili na L37,80)
príp. by sa to dalo riešiť tak, že L50 by od 9:00 pokračovala od Šafka ďalej po tej trase, to by ale museli šoféri pauzovať iba na OD Slimák čo neviem či by nebola až moc dlhá jazdná doba bez prestávky, takže skôr asi to delenie na L50 a 82.