Reakcia na: no.ev.di. #152617:
Načo ti je na linke hlavné nádražie - novomestské nádražie kapacita 2 x T, keď to aj v sólach praskalo tlakom prevážaného vzduchu? Na základe čoho si vyhodnotil vačšiu potrebu priameho spojenia Dúbravky s Ružinovom než s Račou? Prečo máš linky číslované tak, že 7 a 8 sú špičkové a potom 9 celodenná?
no.ev.di.
L1 (12) : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. a späť (2xT)
L2 (1/2/8) : ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica a späť (2xT)
L3 (5/14/16) : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť (K2)
L4 (1/2/4) : Zlaté piesky - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves a späť (2xT)
L5 (11) : Rača - Americké nám. - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra a späť (2xT)
L6 (13) : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra a späť (T)
L7* (4/17) : ŽST Vinohrady - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť (2xT)
L8** (9s) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (možnosť označiť ako L9, pokračuje od zast. Poštová ako L3 do Ružinova, určené spoje pokračujú od zast. Mariánska ako L7 do Voz. Krasňany) (K2S)
L9 (5/9) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - tunel - Dúbravka a späť (2xT)
SCHÉMA : http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=baa125b909e375b4e9e7cbe987a991d1
INTERVAL : 8/8/8//15
* premáva časoch 6:30-8:30 a 14:30-18:30
** premáva v čase 6:30-7:45
VÝKON : pri uvažovaní s víkendovým intervalom 12min vyšlo navýšenie o 423 739km ročne (104% oproti súčasnosti) a navýšení 235 879 vlkm ročne(104% oproti súčasnosti). Pri 15min intervale by sa dali dosiahnúť úspory oproti súčasnému stavu o 2-4% na vzkm a vlkm ročne.
SLUŽBY : podľa návrhu by sa ušetrilo na jeden deň (Po-Pi) 9 služieb, cez víkend by ostal stav nezmenený pri 12min intervale. Pri 15min by šlo číslo jasne dole.
VOZIDLÁ : výprava TT 64/59/71//39 a K2S 27/22/22//15 oproti súčasným TT 63/63/63//37 a K2S 27/24/29//17.
- ako vzorový príklad uvádzam dnešný stav počas výluky, kde v Dúbravke premávajú iba dve linky s intervalom 10//15, jedna po Šafárikovo nám. (L12, zhoda s návrhom) a druhá cez Šafko, Obchodnú do Rače (L5, v návrhu je L9 cez Obchodnú a Trnavské mýto do Ružinova), pričom cesta na Špitálsku a Trnavské mýto sa dnes dá vykonať na jeden prestup čo je pri kratšom intervale komfortnejšie.
Čakám Vaše reakcie. Hlavne nič typu "počkajme si na trať do Petržalky" (tento problém je riešený v návrhu, predĺžením L1,5 a 6 do Petržalky) alebo "nebude priame spojenie z ... do ..."