"Vysoká hustota zastávok v Bratislave je ďaleko nad európskym priemerom. Kým vo veľkých mestách Európy sú zastávky vzdialené od seba 550 metrov, v Bratislave je to len 300. Z tohto dôvodu je pre dopravcu neefektívne zavádzať klimatizáciu na spojoch predovšetkým na krátkych trasách autobusových liniek"
Aha takže keď o 50 rokov tu bude bývať v lete bežne 37°C a na jar 25°C bude to taktiež neefektívne? ?
ale ved bol zretelne oznaceny smerovou tabulou dnes naboku (papier s napisom TESCO), narozdiel od predchadzajucich dni, kedy nebolo bud nic, alebo aspon boli za oknom hodene PalaceNews ako linkova orientacia ?
Dnes som videl v uliciach ten 15m Seconhand bus - NR185FH tušim Citaro. Na boku mal v priestore link. orientácie biele číslo 160. Išlo o služobný spoj pre vodičov? Nie je škoda využívať tieto vozidlá len výhradne na služobné spoje?
Veď aj keď je tých 6 busov už ojazdených, vypravovať ich na bežné linky nie je hamba. Hamba je skôr, že v premávke máme stále 12 - 16 ročné haraburdy. A je ich stále dosť.
Nevie niekto o týchto vozidlách viac?
Jasné... ja som si až teraz všimol že dotyčné šotodecko sa pýtalo na komplet celú prístrojovú dosku vlastne kabínu vodiča ? Ja som reagoval na ten jeho pôvodný príspevok že na čo sú v trolejbuse tie A, B, C ,D .. pokiaľ viem toto je, až na minimálne detaily, v každom trolejbuse rovnaké.. a aj to mi je jasné že niekde sa výhbky prehadzujú jazdou a niekde je na to tlačítko...
No mali by sme ale ukázať ovladanie torlejbusov 25Tr predsa len sa má obnovovať ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike