Problem je ze X14 tam zrejme povodne stat mala (preto to je zrejme v palubakoch a na CP), potom niekto rozhodol (a fakt by ma zaujimalo preco) ze tam stat nebude, takze vysledok je tradicny DPB chaos.
Ja som išiel ráno x14 a stala na račinskom takže som tam teraz podvečer išiel znovu na x 14 ale už tam nestala na označniku tam x6 ani x14 neni ale je tam cp tichto zbytočne domotavaju ľudi mala x 14 stať na tých zastávkach kde stala napr aj počas vyluky na
zahradnickej
V X14 ukazovalo aj zastávku Chlumeckého, no nestál tam. Nechápem ale, prečo sa nemože stáť aj tam, aj na Račku. Na Račku by tak ľudia mali aspoň vačší výber na prestup. A tiež veľmi šikovne spravili CP z Vazovovej. Pochybujem, že X6 a X14 sa tam budú navzájom čakať, takže realita bude asi taká, že prídem X14 na Vazovovu a X2 mi ujde.
Čo som teraz pozrela pozornejšie ten leták tak niekto z DP asi čítaj majove a moje postrehy k letáku k vyluke smer karlovka a dúbravka. Napr je hore logo dopravcu alebo v texte zvýraznená veta o tom, ktoré linky nebudú premávať. A myslím že celkovo je to lepšie napísané. Len nabudúce aj mapku poprosim ; ) .
Podotýkam, že je opäť zaujímavé aká kapacita je postačujúca na X6 : 1100/880/880//880 os/h oproti L1+2+4 : 2640/2640/2640//1980, čiže ani nie 50% z kapacity akú ponúkajú električky. Vie mi niekto vysvetliť ako je to možné???
petto, majo, kecho, matejBA - dik chalani, uz som v obraze ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dopravak123