len ako by to vyzeralo... podľa mňa by mohol ten minibus z L180 jak skončí premávku na Cintorín Petržalka robiť L150 Aréna - Aupark - Einsteinova - otočka cez nadjazd - Einsteinova - Farského - Jantárova - Aréna... také jazdy by spravil 2-3 pred začiatkom predstavenia a po ňom by takto 2-3 jazdy spravil, aj keď ani s tou L50 to nie je zlý nápad, len načo tam robiť zachádzky v deň keď nie je žiadne predstavenie? Napr. niekedy aj tri dni nie je nič v Aréne... ? čo potom?
len aby si sa z tých Čechov nepototo. Ak sleduješ MS dobre, tak zatiaľ za výkony si zlato zaslúžia jednoznačne Rusi a na striebro by som tipol Švédov, zvyšok je vyrovnaný dosť.
Re #149529 SORBN12: Akékoľvek vymýšľanie nových liniek v súvislosti s obsluhou Divadla Aréna je zbytočnou somarinou. Bohate by stačilo zachádzanie vybraných spojov linky 50.
Naspäť by šla ako linka X50 k Auparku a naväzovala na klasickú linku 50 k Slimaku. A ozaj treba doriešiť aby sa z Vajanského dalo odbočiť na Šafko (podobne ako eliny) a 50 v smere k slimaku moze aspon zajst na Šafko
Co sa tyka tej Areny, nech si oni kupia vlastny bus a vozia tym ludi kam chcu, pripadne nech si zaplatia za tu linku. Tak ako to robili Aupark, Avion, pripadne stale robi Shopping Palace.
Siedmeho mosta by som sa realne nebal, skor si myslim ze sa blizi rekonstrukcia Stareho mosta a oni proste potrebuju nejako zdovodnit existenciu Metra BA aj potom tak vymyslaju hluposti (nieco podobne ako EU uradnici a poslanci).
v kreativite sa medze nekladú ? keď už by som akokoľvek potratil tie zvyšky rozumu čo mám, tak pri SAV by som žiadne vyústenie z podzemia ničoho takého neschválil... Inak keď už ide o ten vjazd pod úroveň terénu v kameňolome, tak tento nápad mali aplikovať keď budovali Nový most. Ten mal podľa môjho názoru ísť pod úroveň terénu, teda tak aby neutrpelo nič z historického centra tam kde teraz stojí Staromestská a ústiť na povrch mal na Hodžovom námestí, príp. ako je teraz výjazd na Nám. 1. mája, čiže by IAD smerovala max. cez Mýtnu a Radlinského. Zachovala by sa električková trať na Štefánikovej a tá by sa predĺžila cez Patrónku do Dúbravky ako náhrady za L34 a 83 (vtedy vlastne ešte 34,37,104,105 a 106 !!!). Dnes už by takýto projekt ťažko prešiel ale aj tak našťastie je na Pražskej a Brnianskej dosť miesta pre električkovú trať a ďalej od Patrónky by sa to dalo tiež riešiť.
pánko vlastní auto tak pozor na neho ? no snáď ale neschvaľuje taký stupídny projekt, že by mal kúsok od Nového mosta byť ďalší most popod hradný kopec s vyústením pri SAV... ak sa mu to zdá byť v poriadku, tak s ním nie je niečo ok ?
mne je tak jedno, aj tak tam nepôjdem keďže tento rok sa v Majestic Music club rozbehli akcie ☺
28.2. tu bol Pagan Fest kde vystupovali Finntroll, Eluveitie, Varg, Arkona a Dornenreich
, včera tam bola akcia na ktorej som bol opäť a 30.5. sem prídu The Stone zo Srbska ktorých nemôžem zmeškať + 3 kapely a 6.7. grécka legenda dark metalu s prvkami gréckeho folku Rotting Christ + legenda Slovenského metalu Galadriel ☺ a ešte 27.9. bude Heidenfest kde to bude dávka kvalitnej severskej muziky s Twilight of the Gods (tribute band legende black a pagan metalu BATHORY) ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo