nemám, nečítal som. takže podľa zákona, ak cestoval "na čierno" a nepredloží obč. preukaz, tak môže pokojne odkráčať domov a revízor zavolá políciu, že nejaký xx pán cestoval na čierno a nech si ho nájdu?
Normálne by mal na nich podať sťažnosť resp. žalobu. Toto je fakt dementne kruté, arogantné a primitívne správanie sa od zamestnancov DPB. štyria sú hrooozne silní, chudáčikovia pri***kaní. mali s ním jednať normálne, ako s čiernym pasažierom, a nie ako s hovnom. Byť ním, zistím si viacej aj o tom SBSkárovi a čísla revízorov. Okrem toho sa mi zdá, že zahradníček+ostatní okolo neho zúfalo potrebujú prachy na zaplatenie autobusov alebo na iné účely keďže 3 krát za tri týždne ma kontrolovali revízori, a to MHD nejazdím denne. ?
Milý dysgrafik, Ty si odveci, semaforY sa nedajú presne zarátať do jazdnej doby. Keď stihneš "voľno", môže cesta medzi dvoma zastávkami trvať pár desiatok sekúnd, ale keď ho nestihneš, tak aj niekoľko minút.
Toto je názor ako od Ľudí proti rasizmu. Tiež poznajú práva do bodky, ale konkrétne riešenie nemajú žiadne. Videl si tu situáciu od začiatku? Môžeš si byť istý, že ich nenapadol ako prvý on?
Odporúčam si prečítať v časopise Správní právo článok Postavení „revizoru“ městské hromadné dopravy (č. 6, roč. 1998) a zistíš, že revízor ťa na zastávke držať len preto, že mu nedáš občiansky, nemôže.
Nechápem ako môžeš považovať za normálne to, že títo páni sa dopustili trestného činu obmedzovania osobnej slobody podľa § 183 odsek 1 TZ a trestného činu výtržníctva podľa § 364 odsek 1 TZ v jednočinnom súbehu spolupáchateľstvom. Inak keby niekto na nich podal trestné oznámenie tak im hrozí väzenie na 6 mesiacov až tri roky.
hoci tohto človeka naozaj nemusím.... v čom perlí? Ono máš dve cesty ako riešiť demografickú krízu
1) zvýšením dôchodkového veku
2) otvorením sa imigrácii
ten druhý spôsob je oveľa komplikovanejší, lebo treba byť krajina atraktívna (čo nie sme) a hrozia potom nepokoje (viď francúzsko pred pár rokmi) a tiež etnicko-kultúrne napätie...
mňa by inak zaujímalo prečo na vyhradenej cyklobus linke sa platí za bike a v autobuse sa neplatí za bike? Podľa mňa by sa malo za bike dovozné platiť v bežných linkách a cyklobus linkách by mala byť preprava gratis. Či trepem?
Môžeš sa prepravovať podľa štandardnej tarify. Na kartu do 1. pásma môžeš ísť po najbližšiu zastávku linky v 2. pásme, t.j. môžeš ísť až do Devína ale opačne si musíš označiť lístok.
-Displej sledovať môžeš ale je ti to tak na dve veci keďže je na ňom v cyklobusoch viac dezinformácií ako informácií ? Ale v princípe to tak funguje.
mohol by som blbú otázku?
-na cyklobusoch 128/9 je možné prepravovať sa aj bez bicykla alebo keď ide o cyklobus, musí mať človek aj bike?
-tarifa je klasická ako u ostatných vozov MHD?
-keď idem 129 s PCL na 1. pásmo, tak smer Devín netreba cvakať, ale naspäť treba 15minútový?
-a zaujímavejšie to je pri 128čke (keď sú všetky na znamenie a napr. od Patrónky nikde nezastaví) - to musí človek sledovať displej, kedy preletí do 2. pásma?
uz si niekedy bezal na elektricku 30 sekund? ved to by si dobehol na dalsiu zastavku. Ale okej jasne ze nemoze cakat na kazdeho, a semafor je uplne od veci, semafori su zaratane do harmonogramu nie?
myslel som to tak ze je lepsie ho ked uz tak zadzat do doby kym pride policajna hliadka, samozrejme som za aby ich minimalne prepustili (revizorov), ale na druhej strane nikto nevie co im povedal, ako sa spraval.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo