ešte chcem dodať, že keď už Petržalka využíva Ik435 a 412 pomenej mohli by vyčleniť práve jeden alebo tie dva Ik412 na takú linku. Sú nízkopodlažné, stačilo by ich vyčistiť, vykonať nejakú opravu alebo GO ak je potrebné a mohlo by to jazdiť na tej linke. Ak ma pamäť neklame tak v 4141 a 4142 je pomenej miesta na státie a viac na sedenie, takže by to podľa mňa cestujúci aj celkom vítali.
No uznávam, že cez Trnavské mýto je to zbytočné, už tam chodia L61 a od AVIONU aj L63. Takže ak by sa počítalo s nejakou zastávkou po trase linky AS - LETISKO, tak by po Gagarinovej zmysel mala ale neviem kde a načo by tam stála... Takže ak bez zastavenia, tak LETISKO (výstup/nástup) - AVION (bez zastavenia, príp. pre možnosť prestupu na L67 a 63 môže zastavovať, alebo ak by niekto túžil hneď po prílete do BA hneď nakupovať...), diaľnica - Prístavná - Košická - AS (nástup/výstup), na diaľnici (pochopiteľne), Prístavnej a Košickej by autobus nezastavoval vôbec. Je to inak dosť na rozum, že DPB nevie nájsť 1-2 autobusy pre takúto linku, určite by zo zadku nikomu neubudlo, keď kvantá autobusov sa plytvajú v jednej nemenovanej m.č. ?
ja si myslím, že by linka s AS na Letisko ani nemusela ísť cez Trnavské mýto a Bajkalskú.
Mohla by ísť po trase: ASMN - Mlynské nivy - Prievozská - Gagarinova - D1 (tak ako L65) - Ivánska cesta (za ikeou) - Letisko ?
Myslim, ze hej..par ich tam nevidim ..teda aspon co som stretol v poslednom case. Toho chudeho v tej siltovke som stretol tento tyzden a dzubal nejaku moslimku, ze jej ISIC karta je neplatna ci co ... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk