Reakcia na: no.ev.di. #147101:
V ten den, ako sa zavedie celodenna a celotyzdenna premavka linky 133 mozu nabehnut vrcharske vozidla a rozobrat tolko zelane, potrebne a ekologicke trolejove vedenie aj s trolejbusmi. A dostaneme sa do cias, ked na DD chodili vylucne autobusy. Kolko velkohubych reci bolo o ekologii a o potrebe trolejbusov na DD a zrazu cela ta "mestska cast" vyprava len o tom, ze potrebuje priame spojenie s Euroveou, Novym mostom a dobre ze nie Avion Shopping Parkom. Samozrejme, trolejbusy su naprd, lebo nechodia nikam. Koho je to vina? Zahradnik je kratkozraky politicko - dopravny diletant. Keby mal trocha viac rozumu, ako jalovych reci, tak presadzuje minimalne zatrolejovanie Mlynskej doliny, vyhladovo zatrolejovat aj nabrezie a na Karadzicke ho napojit na zvysok siete. A uz davno mohli na 32ke jazdit ekologicke nizkopodlazne, klbove trolejbusy.Nech sa na mna nikto nehneva, ale trolejbusy na DD vzdy boli propagovane ako nosny system dopravy na DD a co je z nich teraz? V spicke su plne na 30%, hradene su kratkymi autobusmi, len preto, lebo clovek, ktory je mudry ako salamunova zadnica si postavil hlavu a nechce na DD pustit nic ine, okrem nizkopodlah. Urcite mu to vynesie percenta vo volbach. ?
810zssk
Je naozaj problem aby pocas takejto situacie vodic vstal, napr. v 50 na Kosickej a povedal: "Dalej idem cez Apollo do Auparku" a pripadne zodpovedal par kratkych otazok?
Idealne by bolo keby tie vozy mali funkcne mikrofony a repraky (maju to aspon vsetky nove vozy??). Pripadne, keby sa dali pustat prednahrate oznamy