Reakcia na: Peon #147026:
Keď ale by mal byť na L133- 12min interval v rannej a poobednajsej spicke aby tam boli kapacitnejsie vozidla napr. nech tam kludne daju aj 18m karosy, srat na nizkopodlaznost, alebo ked uz dojdu sory18NB tak 6 vozidiel dať na l133, 5+1 záložné, lebo v den otvorenia Eurovei už z prvej zástavky chodili na 30 percent plné a to tedomy, nápor cestujúcich sa ešte zväčší v úseku pribinova-malá scéna-nový most, súhlasím s tebou: ranná špička- 12min.
sedlo- 30 min
od 13:30 do 15:00- 15 min.
od 15:00 do 19:00- 12min.
od 19:00 do 21:00- 30min.
Re #147032 luky133: trolejbusy by mali význam keby vodiči na molecovej počkali na cestujúcich ktorý stoja na prechode(niektorý to robia), väčšina ľudí sa vtlačí do 32 a 133, nie aby počkali na L33 ktorá je prázdna,...
Záver: na molecovej by mala stáť iba 33, využiť neexistujúcu zástavku Ladislava sáru do ktorej sa minulý rok vložili peniaze a tam by zastavovali 32,133. A linka 33 by znova mala zmysel.
Peon
Ranná špička: 12-minútový
Sedlo: 20-minútový ALEBO 30-minútový
Poobedňajšia spička: 15-minútový ALEBO 12-minútový
Večer maximálne do 21:00 h: 20-minútový ALEBO 30-minútový
Víkend: 20-minútový ALEBO 30-minútový v preklade s 28-kou.