Reakcia na: vlado13 #146362:
"segregácie na Karloveskej a Račianskej sú na nič, znamenajú zvýšené bezpečnostné riziko"Mohli by ste zmysle tohto vyjadrenia konkrétne vyjasniť? Predstavujete si ako jediné bezpečnostne akceptovateľné riešenie plne segregovanú trať? Dovolím si oponovať tým, že v krajinách, kde takáto koncepcia bola použitá už v 70. rokch, sa od tohto riešenia upúšťa, nakoľko takáto trať pôsobí odľudštene, odpudzuje zákazníkov, priťahuje vandalizmus. "Zvýšené" bezpečnostné riziko je považované za únosné. Nevidím dôvod skúšať chyby, ktorých sa v Belgicku alebo v Nemecku dopúšťali v 70. rokoch, na vlastnej koži.
vlado13
ad 1 - trať z Pražskej k hl. stanici predlžovať a viesť popod Šancovú je podľa mňa dopravne, technicky i ekonomicky neodôvodnené,
polohu, kde mali kedysi električky nástupište, nie je možné využiť pre napojenie električiek na pražskú, lebo tam s auvažuje s napojením pre autobusy a trolejbusy, jedine ako som písal, o úroveň nižšie, vetvenie na Štefánikovu v hlavovej stanici je pre mňa novinkou, s tým som sa nikde nestretol, ako by sa vetva z 2 PP vyšplhala na povrch, odbočila vpravo a hneď vľavo na Štefánikovu, to mi je trochu záhadou, že by ďalší tunel? kde by na Štefánikovej vyústil?
ad 2 - segregácie na Karloveskej a Račianskej sú na nič, znamenajú zvýšené bezpečnostné riziko,
starší si pamätajú na úpravu na Štefánikovej, ktorá dovoľovala jazdu autom, to nie je žiadna novinka, dôležité je smerové vedenie - v strede, alebo pri jednej zo strán,
ad 3 - takže na Štefánikovej by mal byť säúbeh, dokoca všetkých troch druhov MHD, asi zbytočný luxus, ak to porovnám s podmienkami v iných častiach mesta,