V tomto smere je potrebný, ale radšej z financií vyčlenených na túto CSS sa mohli vyčleniť peniaze na nadchod, ktorý plne podporujem a najmä na takejto komunikácii. O koľko by bola výstavba nadchodu finančne náročnejšia, než výstavba CSS?
semafór pri Sokolskej nie je zbytočný, lebo zabezpečuje chodcom podmienky na bezpečný prechod,
ak sa bude realizovať prestavba Pražskej v rámci projektu Predstaničné nám., mal by byť približne v tom mieste nadchod,
Tiež som mal dnes potešenie ísť na L 32 Tedomom 1103 a bola to veľmi príjemná jazda, vrátane tej vianočnej výzdoby ☺
Prekvapilo ma ako živo tento busík zdolal stúpanie z Patrónky na Kramáre.
Ja si myslím, že severná tangenta je celkom šikovne vyriešená, tvoje riešenie je zbytočné - jednak zbytočne dlhý tunel predraží realizáciu tohto diela a tiež komunikácia na Pražskej a Brnianskej zvláda počet áut, ktoré ňou prechádzajú, kolóny sú jedine tak na zbytočných semaforoch na Sokolskej, alebo na križovatke so Štefánikovou a Šancovou, čo však severná tangenta rieši. Na Pionierskej by mala byť mimoúrovňová križovatka.
Čo však naozaj toto dielo bude dnes riešiť je otázne. Odľahčenie Šancovej, Legionárskej či Trnavskej je len málo, čo sa môže pre spomenuté ulice urobiť. Lebo dotyčný motorista vyjde na Jarošovu, alebo Bajkalskú ulicu, kde sú pemanentne v dopravnej špičke kolóny. A tie žiadna tangenta nerieši.
nie - rozmýšľajte s nami. Neviem načo chcú nápor automobilov odkláňať až pri stanici a posielať to na Račko a Pioniersku, keď môžu spraviť zachytávanie cestnej dopravy na Patrónke a podarí sa tak aj uľaviť celej Pražskej a Brnianskej ulici. Potom by sa tam možno dala vybudovať aj električková trať, keby nebolo treba 3 pruhy (BUS+2xIAD). Či mesto chce najprv postaviť estakádu pri Hl.st. aby sa zistilo, že "hups, mohli sme tú odbočku posunúť k Patrónke aby na Pražskej a Brnianskej bol pokoj" a takto sa vyhodia peniaze na jednu zbytočnú stavbu, pričom pri pridaní financií, na variant Patrónka - Pionierska, by sa postavil účinnejší variant. Inak oplatilo by sa pri Pionierskej zakopať pod zem električkovú trať, keď tam bude ústiť tunel z východu. Nemusela by sa tak riešiť preferencia a tiež zdržovanie dopravy a tiež stav priecestia lebo to bude pojazďované riadnym kvantom IAD, takže sa určite povrch bude riadne opotrebovávať.
ked uz tak, netahat to zo zahorackej, ale napr ten stredovy pas na patronke (je pomerne dost siroky (aspon sa mi tak zda)) "upravit" na vstup do tunela (napr ako je hodzovo nam.)
ešte chcem vedieť čo to je za blbé riešenie po Smrečianskej ulici smerovať väčší dopravný prúd ? nestačí, že na Račianske mýto ústia ulice Račianska, Šancová z dvoch strán, Radlinského a Karadžičova ale o kúsok ďalej treba vyrobiť ešte 6-ty smer - Smrečianska ?
neviem ale načo chcú robiť prepojenie Pražská - Šancová popod Prestaničné nám. a zbúrať čas skladov starej železničnej stanice, keď má byť táto severná tagenta... Ďalej ma napadá otázka, že čo sev. tagenta v takejto podobe rieši vlastne? Odbremení len Račianske mýto, Šancovú a križovatku pri SAV. Mňa napadá takéto riešenie - modré sú povrchové úseky a červené podpovrchové. Na Pionierskej (pre autá idúce z/na smer Karpatská) by sa len mierne nadvihla komunikácia pre vyústenie východného portálu na povrch : http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=109751271200888653359.000482011c2ca93ef6798&ll=48.166958,17.093933&spn=0.009832,0.01929&z=16
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tedomík