zato taka petrzalka je priam idealne postavena pre elektrickovu trat od stareho mosta po janikov dvor. na velkej dlzke trate je spravena v zemi ryha (trat moze ist pod urovnou terenu, co v kombinacii s porastom stromov a krikov na svahu ma vhodny antihlukovy vplyv a umoznuje to relativne jednoduchu stavbu mimourovnovych krizovani s cestami). Trat v tomto koridore ma minimalne prevysenie a male mnozsvo zakrut velkych polomerov. Vybudovanie tejto trate je sice dost drahe (estakady pri zjazde od stareho mosta a mimourovnove krizovania ciest, rekonstrukcia stareho mosta a prestavba krizovatky na safarikovom nam.), znamenalo by vsak velmi vyraznu usporu vozokm autobusovej dopravy, znizenie exhalatov a v neposlednom rade zlepsenie kvality cestovania do prace, skoly a za zabavou pre mnohych obyvatelov petrzalky. Trat dlzky cca 8 km by dokazala obsluzit (rozumne) cca 1/2 obyvatelov petrzalky, prijej rozvetveni aj viac. (kedze byvam niekde uplne inde tak to pre mna osobne velke vyhody neprinesie, to len ako poznamka na okraj ak by si niekto myslel ze si xcem prihriat polievocku na dopravu k sebe domof:-))
si