Inac ste tu spominali niekedy aj cas ze v setkych autobusoch by mal byt rovnaky.
vcera som sa mal moznost vidiet, ze to tak nieje..
konkretne som mal vcera 2644 (78/6) a sak klasicky sa predomna postavila 95 (4217) na safku .. on ma na hodinkach 20:23 , ja 20:24 .. tak som pozeral ze aky je rozdiel medzi nami ..
tak ked jemu nabehlo 20:24 ja som mal na palubaku uz 20:25:11
cize verdikt ze medzi nami bol rodziel, ak sa mylim tak ma opravte, 71 sekund ..
vcera som sa mal moznost vidiet, ze to tak nieje..
konkretne som mal vcera 2644 (78/6) a sak klasicky sa predomna postavila 95 (4217) na safku .. on ma na hodinkach 20:23 , ja 20:24 .. tak som pozeral ze aky je rozdiel medzi nami ..
tak ked jemu nabehlo 20:24 ja som mal na palubaku uz 20:25:11
cize verdikt ze medzi nami bol rodziel, ak sa mylim tak ma opravte, 71 sekund ..

luky1
Najväčšia hustota revízorov v BA je v okolí hlavnej stanice. Lebo tam je aj najväčšia hustota čiernych pasažierov. Ale prečo? Človek idúci z vlaku má často objemnejšiu batožinu a ak ju chce uložiť tak, aby neprekážala ostatným, stráca cenné sekundy. Presne toto sa stalo jednej mojej príbuznej, lístok mala pripravený, no kým uložila cestovnú tašku, už bolo neskoro.
Ktovie ako by klesli tržby revízorov, ak by DPB v spolupráci s magistrátom urobil experiment a na linkách idúcich zo stanice by bola cesta do vzdialenosti jednej (alebo dvoch) zastávok zadarmo?