Ja osobne by som už po skúsenostiach s petržalskou samosprávou zakázal tomuto zoskupeniu rôznorodých primátov rozhodovať o petržalskej električke. Tým pádom by sa zo stola zmietli rôzne blbosti o polozapustenom variante a im podobnými "zlepšovákmi" a trať by sa mohla budovať až po Janíkov Dvor ako pozemná s mimoúrovňovými kríženiami s IAD.
Lenže toto sa asi nikdy nestane, tak zabijeme ďalších 20 rokov polemizovaním o možných zbytočných riešeniach či smútením za metrom (viď p. Urbáni → www.tinyurl.com/sme-urbani-metro).
ok ok ? ja len tak rečnícku otázku, že na koľko etáp to plánujú budovať...podľa mňa by prvé obratisko malo byť niekde v strede Petržalky, teda Technopol (veriaci majú navyše po ruke kostol ? , to sa KDHáci potešia) alebo Kaufland (to by zas malo obrovskú podporu fanklubu náháňačov akcií). Dúfam, že neostaneme ďalšie desaťročie v stave, že sa električka bude točiť pri Vlasteneckom a v podstate sa stane len to, že sa prestup posunie od Šafka na Vlastenecké... plus bude možno akurát len to, že to budem mať 7-8min od domu pešo, tak sa aspoň prejdem ?
Z Bosakovej na Apollo (neviem, pytam sa).. ak je tam ten problem tak nech to ide cez EUBA a Lachovu.. trochu obchadzka, ale pride mi to rozumnejsie ako Novy most..
Prečo potom L68 pri ceste z Apolla do Petržalky nechodí po Bosákovej už ale skoro 4 roky?! Myslím, že trasa L68 cez Bosákovu v smere do Petržalky skončila pár mesiacov na to ako sa spustilo linkovanie 9/2005. Takže vo februári 2006 už L68 v smere z mesta premávala cez Bulíkovu.
PROBLÉM S PLATBOU ZA PCL S VISA OD MBANK NA HODŽOVOM NÁM.
Pred pár dňami sa mi PCL ani na druhý pokus nepodarilo zaplatiť (k inej priehradke som ísť neskúšal). Kartou z inej banky sa to mojej príbuznej podarilo na prvýkrát. Doteraz som kartou v DPB neplatil. Tu je podstatná časť vyjadrenia k reklamácii:
"Na základe podrobnej analýzy sme zistili, že dňa xx/yy/2010 problém s autorizáciou Vašej platobnej karty nevznikol chybou systému mBank a Visa Europe, ale bol zapríčinený nastavením terminálu prevádzkovateľa DP BRATISLAVA."
Stretli ste sa už niekto s takýmto problémom v predajni DPB?
Ak by som sa nakoniec rozhodol tú odpoveď z banky preposlať aj do DPB, na ktorú e-mailovú adresu by ste mi to odporučili? Alebo je podľa vás zbytočné sa týmto ďalej zaoberať?
Ty si asi nejaký kúzelník, kedy si sa zobudil? Keďže ráno husto snežilo, bolo dosť možné, že medzičasom kedy tam bol pluh a ty si vstal sa odhrnutá komunikácia opätovne zasnežila ?
problém je ale to, že ako L95 odbočí na Bosákovu?! ? to bude musieť obchádzať celé Ovsište, to bude cestovanie jak za trest. Nebolo by lepšie keby od Farského išla na Einsteinovu ako L184 a po Novom moste a nábreží na Šafko? V smere do mesta by kľudne mohla ísť cez Apollo s tým, že by stál na Farského a potom na Bosákovej (prestup 84/99), ďalej by zastavila ešte na moste Apollo (prestup z/do Ovsišťa 87/88), potom na Malej scéne (dosť ľudí ide zo Šafka smerom na Dunajskú, Jakubovo nám., Dobrovičovu). Zastavila by na Šafku, ako na priebežnej konečnej a po nábreží naspäť bez zastavenia, prešla by po Novom moste, zišla z neho ako L184, a po Einsteinovej by vyšla tam kde končí L78 a napojila sa na stálu trasu na Farského (tu by ľudia prestupovali na L84/99 na Ovsište). Aj tak nevieme, kadiaľ by to bolo celkovo rýchlejšie či cez Apollo, Nový most alebo okružnú trasu ako som navrhol ja. To si DPB podľa mňa preskúma a navrhne čo bude najrýchlejšie.
ale na kerú figu budeme mať v Petržalke tri obratiská? Jedno pri Vlasteneckom, druhé pri Technopole a tretie na konci Petržalky. To jedno obratisko v strede trate privítam s radosťou, minimálne by malo význam počas mimoriadne udalosti. Vlastne takéto obratiská sú v Brne na každej radiále a je to užitočná vec. Ale je to aj výsledkom rozrastania mesta, pripájania vzdialenejších častí, za to tu je jasné, že trať potrebujeme až na koniec Petržalky aby sme mohli nadobro nahradiť L95. Potom by sa mohla konečne posilniť L99 nejakou jej dvojičkou v trase : Antolská - Lietavská - Budatínska - Holíčska - Technopol - Nám. hraničiarov - Muchovo nám. ? teda nahradenie L95 na Romanovej a Osuského = odvoz k električkovej trati na Vlastenecké / Farského + spojenie s nemocnicou na Antolskej. A možno by bohate stačilo keby sa doplnok k L99 otáčal na Lúčanke pri LIDL-i.
Cice z mesta by jak chodili balit do Aupraku fesakov na medvedoch, bez tej L50 ? ? Pokial sa presunie ansabel do Eurovea tak to potrva ? No Lolo by este protestoval, ze tam z mesta nic nechodi ? ?
Nahodou mi pride rozumnejsie najprv otvorit usek po Technopol. S tym, ale ze by neslo o dve fazy, ale kym by sa trat uplne dostavala tak v casti by sa uz mohlo jazdit. Navyse, manipulacne obratisko Technopol sa hodi (inak bolo by fajn keby obratisko Jantarova bolo obojsmerne, cize aj z Pe do Pe).
"Podľa Zahradníka je to však len odhad, keďže sadzba mýta závisí od emisnej triedy autobusu. Najväčšia platba je za najstaršie autobusy, moderné majú najnižšiu sadzbu mýta." - Keby ten blbec rozmyslal tak by na 91/191 dal Citelisi..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
Lenže toto sa asi nikdy nestane, tak zabijeme ďalších 20 rokov polemizovaním o možných zbytočných riešeniach či smútením za metrom (viď p. Urbáni → www.tinyurl.com/sme-urbani-metro).