Reakcia na: ufo #143102:
jasne, už dlhšie sa vyše BR preferujú šukafóny, lebo tá trať žije iba zo slávnej minulosti... dopravný význam tej trati stúpol až po ukrutnom zlepšení ponuky autobusom inštaláciou downgradu SAD ZV za monopolného dopravcu v ZVSK...trať 174 je na tom veľmi podobne... kým bude stáť najbližšia vlaková zastávka 2 km za dedinou, tak tým v dnešnej dobe nikto cestovať nebude...
Majo
Re #143087 S499.1023: Myslím, že keby sa tam spravil takt (sedlo 120´, špička 60´) a premávali tam GTW/Desirá/niečo podobné v celej trase z BB do Margecian (bez prestupu v ukrutnej riti uprostred ničoho), vyzeralo by to aj s vyťaženosťou spojov úplne inak. Prípadne by sa dala trať spropagovať nejakými sezónnymi modrými šípmi a pod. A možno keby modré gumy nevyradili pred pár rokmi relatívne komfortné vozidlá 850/851 (v porovnaní so šukafónmi), nemusili by byť ani GTW a Desirá. But it´s tooooo late... ?