Pokiaľ nebude tunel, tak je stanici dobre tam, kde je. Ak nejaký tunel bude, tak z konfigurácie koľajovej siete v BA vypadne jediná možnosť - stvoriť nejakú megastanicu v mieste sústaničia Vinohrady/Predmestie.
Ako vylučuje tunel postavenie novej stanice? (najskôr ale nebude ani jedno, ani druhé)
V prípade, že by tunel naozaj bol - existuje koncepčné riešenie - jedna regionálna os by bola TT-Petržalka-W, druhá NZ-Kút, diaľková všetko cez Hl.st. a prestup na regionálne vlaky TT-PTA v uzle Vinohrady-Predmestie (vzdialenosť kratšia ako medzi prvým a posledným nastupišťom v Prahe hl.n.)
Ústredná stanica by bola fajn Kde navrhuješ?
Šototunel nevyrieši všetko, ale môže pomôcť. Zo Hohora by napríklad mohli končiť vlaky v Rači. Bez ústrednej stanice bude mať každé riešenie nejaké negatívne dôsledky
Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam.
Osobne si dokonca myslim ze by kludne mohli jazdit osobaky Bratislava - Kosice..
Nakolko doslo k ukonceniu spoluprace s DPB, prosime ochotnych pouzivatelov, aby v pripade, ze uvidia na zastavke aktualnejsi cestovny poriadok nez je na imhd.sk, aby ho odfotili a poslali mailom na cp.imhd.sk@gmail.com resp. od buduceho tyzdna na cp@imhd.sk.
Dakujeme
Takže keď budem mať v tvojom prvom variante trebárs polhodinový takt vlakov do Trnavy, tak sa budem rozhodovať, či mám ísť na hlavnú stanicu alebo na Filiálku podľa toho, či sa bude blížiť pol alebo celá? A v tvojom druhom variante keď bude niekto dochádzať do práce trebárs zo Zohora do Pezinka, tak sa bude ešte presúvať medzi stanicami drátolezom? V civilizovanom svete stavajú ústredné stanice, v Bratislave si modrogumky postavia šototunelohračku a každý vlak deliteľný troma pojde z hlavnej, deliteľný siedmimi z Petržlenky a ten, ktorý bude deliteľný obojím, pojde z hlavnej do Petržlenky?
Inak máme fakt tak neschopných údržbárov, alebo ich je málo a nestíhajú tie kĺbové šroty opravovať, tak aspoň čo to dajú dokopy alebo to flákajú?
Keď som sa dnes viezol v second-hand Mercíku na L21, tak ma napadlo, že ako je do kelu možné, že tam poznali aspoň low-entry vozidlá už 15 rokov pred nami, ba dokonca také vozidlá, ktoré dnes hravo prekonajú poskytovaným komfortom naše štandardné autobusy TAM-BUS, Karosa, Ikarus a SOR.
Čo by sa nedalo? Všetko sa dá keď sa chce, ale problém je chcieť. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo
V prípade, že by tunel naozaj bol - existuje koncepčné riešenie - jedna regionálna os by bola TT-Petržalka-W, druhá NZ-Kút, diaľková všetko cez Hl.st. a prestup na regionálne vlaky TT-PTA v uzle Vinohrady-Predmestie (vzdialenosť kratšia ako medzi prvým a posledným nastupišťom v Prahe hl.n.)