žeby preto lebo sa značná časť cestujúcich presunie na Filiálku, keďže odtiaľ pôjde dosť vlakov smerom na ZA, GA, KE, ZV atď.? Tak určite pôjdu počty cestujúcich dole.
som zvedavý ako DPB zareaguje keď sa prepojí Filiálka s Petržalkou, že ako upravia linkovanie nočných aj denných liniek, či ešte bude taká frekvencia liniek na stanici a ako to bude riešené
tak budú alebo nebudú autá a autobusy na Starom moste jazdiť? Už mi začína silne vadiť tá smradobusová a gumokolová lobby ☠ to si nechávajú zadné dvierka, že ak sa nenájdu peniaze na dokončenie električky až po Janíkov dvor, tak sa trať postupne zruší a ostanú po nej len koľaje na pamiatku na Starom moste a budeme za voziť v tých krabiciach od SOR až pominie kríza a DPB "vysúťaží" ďalších 150kusov?! Pokiaľ SOR nevyrába trolejbusy a električky, tak je to pre túto mafiu neatraktívny biznis, lebo by nemohli nič podsunúť J&T ?
Myšlenka je hezká, zopakovat první autobusovou linku v Praze po sto letech...
Akorát je ten autobus naprosto nepříčetně hnusnej a navíc bych po drážních zkušenostech nikdy nekoupil něco, co má v názvu firmy Breda (AnsaldoBreda...).
Otvorene povedané, neviem ako sa to počíta v SR, keďže na SK osobku nejazdíme. V ČR je to hmotnosť vozidla (-iel) + obsaditeľnosť * 80 kg. Čiže v prípade šukafónu by to bolo 4,4 t navyše, takže by to stálo asi o 1,2 centu viac ? .
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav