Niesom si istý na 100%, ale v meste sa tuším stará o zastávky spoločnosť ASA a nie DPB. Teda aspoň ASU som videl čistiť temer všetky zastávky v center takeže je pravdepodobné, že tieto spadajú pod ňu.
Chcel by som opäť otvoriť tému linkovania električiek vzhľadom na to, že som posledné dni často cestoval na Zlaté piesky linkami 2 a 4. Chcem poukázať na to v prvom rade, že za celú dobu, teda aj počas spičky som nevidel, žeby čo i len jedna súprava viezla viac ako 70 ľudí! všetky miesta na sedenie boli obsadené cca (čiže 22x2=44 osôb) a stojacich ľudí bolo v jednom vozni do 10. Dokopy ak beriem do úvahy maximum, tak ide o 64 cestujúcich. Dávnejšie tu niekto vyvrátil možnosť zavedenia električkovej premávky s jednotným 8min intervalom, z dôvodu, že by utrpela doprava na Zlaté piesky. Po tom čo som videl si to však vôbec nemyslím. Okrem toho som mal možnosť ísť na Zlaté piesky počas špičky aj počas školského roka ale situácia bola podobná. Všetko boli akurát zamestnanci prevádzok na Vajnorskej ulici, príp. pár ľudí z L630. Interval 8//15 by v úseku Zátišie - Zlaté piesky bohate stačil.
Ale New York a celé USA mi je ukradnuté ako aj to na čom stojí USA. Svet stál na USA a tak aj dopadol, nikdy do USA nepôjdem ani za svet, na to môžem rovno podpísať nejaký dokument, že akonáhle tam vkročím tak budem vyhostený. Postoj k ekologickej doprave sa odzrkadluje aj potom na stave životného prostredia. Myslím, že USA furt odmietajú podpísať rôzne dokumenty, ktoré by ich zaväzovali dodržovať určité emisné podmienky, tak niet divu, že u nich niesú trolejbusy a električky v kurze a myslím, že ani CNG autobusy. Má vôbec nejaké mesto v USA trolejbusy a CNG autobusy?
snažím sa teraz nejak vysomáriť na ich stránke keďže ich dopravca v Seville má stránku aby po Španielsky ? preklikal som sa nejak pokusmi na mapku no zistil som, že tam majú linky číslované takto : 1-52, potom 7 liniek C, kde 6 liniek vytvára tri páry, ktoré premávajú v akýchsi okruhoch (ak som správne porozumel z názvu), potom B linky doplnené CC,E5 a EA linkou a plus jedna T električková linka. Neviem ale pochopiť ako je možné, že 700 000 mesto a výlučne stojí na obsluhe metrom a autobusmi. To ani trochu ich nezaujímajú trolejbusy alebo električky?
To si si až teraz všimol? Ide o to, že sa dajú kúpiť aj reklamné plochy na informačnom systéme vozidla... ? Možno je tomu už aj 5 mesiacov čo je to tak alebo menej?
bodaj by to bolo v buducnosti ovela viac....uz pri vzniku toho sa pocitalo zrejme s BID....okrem toho vysvetlovacia kampan by nejaka mohla byt okolo toho ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133