Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #141485:
nechajme ho "plakat" myslim si ze na lamanie palice nad sorkami je skoro ja som rad ze nieco nove pride a mozno nas SOR prekvapi ?‍☠️
Reakcia na: no.ev.di. #141484:
Keby neboli Vianoce, tak ti aj nieco odpoviem..
Reakcia na: luky133 #141481:
tak to je jasné, keď si to zoberiem, že by som bol obyčajný laický cestujúci (aj keď aj laickí cestujúci si všimli rozidiel medzi 12M Karosami a SOR B(N) 9.5 na linkách 30 a 37), tak ocením nízkopodlažnosť, novotu a celkom aj komfortný interiér. Aj keby som mal byť minimálne náročný, tak musím povedať, že rad BN je pre SOR hanba a mali by sa snažiť Lichaváci ponúkať predovšetkým NB rad kde ponúkajú klasické dĺžky 12 a 18M. MHD veru roky mizivé % ľudí praje, mestá neinvestujú do ekologickej dopravy, okrem tých miest kde sa snažia v očiach verejnosti trolejbusy zosmiešniť (ZA a BB), tak tam sa snažia poukázať na to, že CNG autobusy sa ekologickou stránkou a ostatnými faktormi vyrovnajú trolejbusom a kupujú CNG autobusy alebo aspoň majú namierené tým smerom. V BA sa VP bude asi dlho skladať z 50:50 CNG vs. nafťáky. Svojím spôsobom je kúpa autobusov od SOR vyjadrenie schopností a ochoty miest investovať do MHD. Zlepšenie to je, avšak v porovnaní s tým čo je inde je to na nižšej úrovni. Tak snáď prečkáme éru idiotov spolu s autobusmi SOR a po čase sa začnú veci meniť k lepšiemu.
Reakcia na: no.ev.di. #141475:
tak si pocka ked sa stretnu to je ten najmensi problem ? . to je uz vec 30 s kym prejde takze tento argument je nepodstatny ?
Ešte by som chcel niekoho z Vás poprosiť, kde na stránke MÁV alebo OBB nájdem cenník malého pohraničného styku pre cestovanie z Parndorfu do Hegyeshalomu? Moc ďakujem za pomoc ?
Reakcia na: M3go #141480:
A klimatizované (a čo, že tá sa nebude používať hlavne, že tam bude) ? Pokiaľ viem, tak aj tá nová (pravdepodobne 25Tr resp. 27Tr či Trollino) bude klimatizovaná aspoň pred voľbami tak hovorili.
Reakcia na: no.ev.di. #141477:
Alebo to bude tak že postavia sa vedla seba a ludia budu radi jej mame nove autobusy a ktomu aj nizkopodlažne 😃
no.ev.di.: No tak to máš fakt pravdu ?
Reakcia na: no.ev.di. #141475:
Jezis, uz chod do kelu. Sto krat sme to tu riesili a sto krat sme nasli viac moznych rieseni.
Reakcia na: luky133 #141476:
inak keď sa vedla seba postavia SOR a Capacity na nejakej križovatke, tak to bude hovädsky vyzerať ? určite si nejeden človek položí ako je možné, že na jednej strane DPB vyhodí peniaze na taký luxusný autobus a na druhej strane šetrí na takej lacnej škatuli.
Reakcia na: no.ev.di. #141475:
To sa dá jednoducho vyriešiť napr. pridaním dvoch mobliných semafórov, ktoré budú automaticky púšťať len v jednom smere (v tom kde bude práve autobus), ale nikto nevieme aký čas ešte bude ten most otvorený aj pre MHD. O rok o takomto čase už možno bude uzatovrený. ? Ale predsa každý vieme, že nosná linka môže byť aj napr. 133 resp. 32... ? ?
Reakcia na: enge2 #141453:
Na L95 sa Capacity pre svoju šírku nedostane, neprešli by dva okolo seba na Starom moste.
Reakcia na: Valec #141473:
Ten "mestský" vzhľad je ten prečačkaný vzhľad s obložením atď. Taktiež netreba zabúdať, že CapaCity má blokované otváranie okien kvôli klíme čo nie je tiež určite za pár € a podľa mňa to SORky nebudú mať, ale aj tak je tam vysoký cenový rozdiel.
Reakcia na: luky133 #141470:
Čo je to ten mestský vzhľad? Ten kus prednej masky s veľkým logom? Jediný rozdiel medzi štuttgarstkými a našimi je výška DPZ. Koniec koncov výsledok ďalšieho tendra to len potvrdzuje.
Reakcia na: Papyr #141469:
pol miliona = 1 dvere, 5 milionov = specialna klima pre BA ktora sa nebude vyuzivat (cize konstrukcne navrhnuta tak, aby vydrzala 20 rokov nepracovat ? )
luky133: Máš na mysli že budú tak vyzerať ako 1999. Ale inač sa mi snívalo že došli takto zladene že : To čo je čierne tak bolo červené a zostalo len to strieborné okolo 🙂
Reakcia na: Papyr #141469:
Ak si si nevšimol som písal, že aj tak je cena vysoká tak neviem načo taká poznámka... ? Ale je samozrejmé, že tie Bratislavské musia byť drahšie (i keď nie o toľko) nakoľko naše by mali mať aj ten mestský dizajn čo tie Stuttgartské nemajú: http://mercedesbenzblogphotodb.files.wordpress.com/2009/01/five-mercedes-benz-capacity-enter-in-services-in-tubingen.jpg ?
Reakcia na: luky133 #141461:
Myslis, ze jedny dvere naviac stoja 5 a pol miliona starych korun?
Reakcia na: 810zssk #141466:
Nato zabudni, to by tu GO museli vykonávať inde ako ÚD. Tak ako boli kĺbové Karosy poväčšinou v Zlineri.
Reakcia na: M3go #141465:
Blbost, CapaCity sa myslim vyraba v Nemecku a v ramci EU plati volny pohyb tovaru takze by na to uz ziadne clo byt nemalo. Jedine ze by tie autobusy dodavali nalozene cigaretami a alkoholom ? Naklady su vyssie akurat na prevoz a pripadne provizia pre predajcu, ale to by urcite nemalo byt 185 000 EUR.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.