Reakcia na: Ike #140914:
chlapi nenatahujte sa tu jak male deti, ked sa mozete pobit ako dospeli pani na urovni ? skodite tak akurat sami sebe....Ale k veci: to, ci tato uprava skutocne pomohla alebo nie, ukazu az statistiky nehodovosti na tomto mieste a v jeho okoli za najblizsi polrok az rok. Potom sa naozaj uvidi.
Jasne, ze to je nalepka na usta svojim sposobom, ale ja osobne si myslim ze teraz to tam bude urcite lepsie ako predtym, uz ked Ivan presvedcil aj dopravnych policajtov aby to schvalili, tak klobuk dole, ti su najpribrzdenejsi.
A ked sa najde este aj taky debil co si trufne predbehnut na tom mieste, mam dobry navod ako na nich: predlzit liniu s vodiacimi doskami

Na margo vobec takychto rieseni: su to overene veci, napriklad aj v rakusku tie sikany pred vstupom do obce...oni tam nie su nahodou, ale na to aby ti vodici isli naozaj pri vstupe do obce max 60 a nie 80. A vychadza to. Ked potom uz dalej zrychlis, to uz je slovensky problem, nie vsak rakusky. Ani ten by vsak nemusel uz dlho byt slovenskym, keby sa pouzili rakuske metody pri kontrolach tychto vodicov

Preßburg.Germane
To je možno pravda, ale aj napriek takýmto, možno, banálnym nedostatkom je MHD -in Wien Rádovo Na Vyššej úrovni než v Bratislave. A DPB si môže brať z Wiener linien len príklad. Tak ako celá SR by si mohla brať príklad -aus Österreich. Však je to dané aj historicky -bez Karpatských Nemcov by Slováci nemali Nič. Nebol by Ružomberok - Rosenberg , Banská Bystrica - Neusohl, Banská Štiavnica - Schemnitz. ..... -Bohužial to sú fakty.
V súvislosti s dopravou - v dnešnom trende na SR, keď sa tu všetko predáva vrátane Elektrární mohlo vedenie mesta Bratislavy ponúknuť odpredaj aj celého DPB spoločnosti Wiener Linien a to by tu boli iné poriadky. Treba uznať, cestovné síce čosi drahšie ale aj Bratislava by mala namiesto dožívajúcich Ikarusov, Karos a komediantských SORov - vozidlá MAN a Mercedes. A možno aj niekoľko kusov ULF namiesto T3.
A vobec Bratislava ako historicky len čiastočne slovenské mesto by mala aspoň z 33% pripadnúť pod Rakúsku správu a 1/3 vedenia by malo byť Rakúske. Pre toto mesto aj dopravu v ňom by to bol rozhodne len prospech.