Podľa všetkého Jadran naozaj zrušili, lebo nie je v knižnom CP a ani na www.cp.sk sa pri vyhľadávaní na leto nedá nájsť.
To by bol podľa mňa dobrý nápad, keby sa ZSSK podujali robiť spojenie Petržalka - Rajka - Hegyeshalom, ale to je asi sci-fi. Pravdepodobne ani raz za 4 hodiny by sa to ZSSK neoplatilo. V Hegyeshalome by sa dalo prestúpiť smer na Mosonmagyarovar a Gyor, ale aj na Csornu. Totiž celkovo aj autobusové spojenie do oblasti Maďarska susediacej s Bratislavou je mizerné.
Ale do Rakúska by v Hegyeshalome asi nikto neprestupoval, lebo cez Parndorf je to do Nickelsdorfu a Zurndorfu jednoduchšie, rýchlejšie a určite aj lacnejšie.
neviem, ja som šiel cez Devín... Vlhká mikroklíma Moravy sa tiež podpísala pod to, i keď zlé to začalo byť až pri Rolande a v celej DNV... Pri Morave zopár rozbitých áut... V DNV sa každé auto pred každým priechodom pre chodcov šmýka, a sranda, že sa nájdu aj takí hlúpi chodci, ktorí skáču na priechode aj pod šmýkajúce sa autá... Keď už vodiči nemajú rozum, chodci by mohli mať..
Samozrejme, že to urýchli dopravu - práve tým, že vozidslo MHD nebude musieť vychádzať z niky. Samozrejme že to zvýši bezpečnosť, keď uponáhľaný idiot nezrazí chodca na priechode pred predbiehaným trolejbusom. Aký problíém majú vozidlá RZP a hasiči na retardéroch na Jaskáči? Žiaden! Myslíš, že dopravní inžinieri celého sveta sú idioti? Prečo ste vy, bBratislavčania, takí negatívni?
Co splietas? Ten vlak nikdy nebol urceny na spajanie BA a Rajky a myslim ze pocet ludi co ho tak za mesiac vyuzili by sa dal zratat aj na prstoch ruk (mozno s pomocou noh).
Veriť nemusíš ale je to tak. Som občan SR vo veku nad 15 rokov s trvalým pobytom na území Schengenu a občiansky preukaz nemám. Slovenská republika mi ho odobrala, pretože podľa ich vysvetlenia sa to síce volá občiansky preukaz ale funkčne je to potvrdenie o trvalom pobyte.
Takže svoj tvrvalý pobyt v SR vlastne nemám ako preukázať, keďže v pase uvedený nie je, tam je len pečiatka "Trvalý pobyt v ČR povolen" a v ČR som držiteľom "Preukazu o trvalom pobyte", kteorý nesmie opustiť územie ČR ? .
A co cakas ty? Ze ked budes na trati prehanat raz za dve hodiny Bzmot tak ze to bude uzasne ekonomicke? Jednoducho pri tom dopyte naozaj zeleznica zmysel nema.
z Hlavnej stanice dve možnosti:
-> Električkou, L13 na Šafárikovo nám. a tam prestúpiť na BUS L50 a vystúpiť na zastávke Wustenrot.
-> Trolejbusom, L210 na AS Mlynské Nivy a tam prestúpiť na L50, L70, L88 a vystúpiť na zastávke Wustenrot
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
To by bol podľa mňa dobrý nápad, keby sa ZSSK podujali robiť spojenie Petržalka - Rajka - Hegyeshalom, ale to je asi sci-fi. Pravdepodobne ani raz za 4 hodiny by sa to ZSSK neoplatilo. V Hegyeshalome by sa dalo prestúpiť smer na Mosonmagyarovar a Gyor, ale aj na Csornu. Totiž celkovo aj autobusové spojenie do oblasti Maďarska susediacej s Bratislavou je mizerné.
Ale do Rakúska by v Hegyeshalome asi nikto neprestupoval, lebo cez Parndorf je to do Nickelsdorfu a Zurndorfu jednoduchšie, rýchlejšie a určite aj lacnejšie.