Reakcia na: Emo #140563:
SOR je jednoznačne lacná práca, proste sa to nemôže už len prevedením interiéru a exteriéru porovnávať s vozidlami Solaris, MAN, Mercedes, Citelis a dokonca ani Tedom. SOR je čiste pre nízkonákladové dopravné spoločnosti a nie pre mesto, ktoré chce poskytovať nejaký štandard služieb. Ešte aj tie 13-ročné Mercedesy čo došli do Trnávky sú komfortnejšie ako SOR-ky, alebo Van-Hool čo došli do Nitry prekonávajú SOR-ky. To, že spĺňa rôzne kritériá čo sa týka mechaniky vozidla, je fajn, ale predsa to nie je to čo ponúkajú vyššie uvedení výrobcovia. Pokiaľ sa budú autobusy v takej významnej miere podieľať na preprave cestujúcich (Vlčie hrdlo, Petržalka, DNV, Lamač, Patrónka, Dúbravka, Ružinov,Vrakuňa), tak by mali úmerne tomu poskytovať aj komfort, keďže v autobuse strávia ľudia dosť dlhý čas a autobusové linky v BA neplnia funkciu odvozných liniek k metru (kt.tu nie je), električke alebo trolejbusu. Platí to možno tak pre linky z Východného, Vajnor a Vrakune (z časti).
Preßburg.Germane
Ako od SOR rad NB by som ešte zniesol za podmienky, že typu NB18 by ostránili aj ten zásadný nedostatok spomínaný v #140566.
A čo sa týka typovej rady BN, nech sa na mňa nikto nehnevá ale po dizajnérskej stránke je to príšernosť na kolečkách. To dizajnér mohol aspoň tú nerovnosť strechy prekryť nejakou lištou aj to kosodĺžnikové okno inak poriešiť. Však preboha to priam uráža dobrý vkus.
Ako zase musím uznať po stránke funkčnosti tým autobusom nič nechýba ale predsa aj keď si niekto vyberá súkromne auto tak pozerá aj trochu na vzhľad nie len na cenu.