Tak zbezne som si pozrel ten projekt tramvaje na DD. Stupanie sa pohybuje do 7 %, iba na kratkom useku na Molecovej ulici predstavuje az 8,6 %. Ale to vobec nie je problem, take stupania su bezne. Staci sa poriet do Stuttgartu alebo Nordhausenu. V Nordhausene maju stupanie az 9.3 % a jazdia tam plne nizkopodlazne elektricky dokonca na metrovom rozchode. Takze ta tramvaj na DD je technicky realizovatelna, navyse je podla mojich prepoctov rovnako draha ako trolejbus. Ale oproti trolejbusu ma obrovsku vyhodu - zanika nutnost prestupu.
v Presove mam uz iba trvale bydlisko, takze viem, o com ta studentka hovori. Aj ked zas na druhu stranu, Prahu si oblubia ludia rychlo.
nuz CP nic nehovori o koketovani so soferom
MAJ SA!
Turbo
Uz si videl ako krasne sa trha pevna svorka na Hodzovom nam.??? Pozri si trat co vedie po Stafanikovej ulici a vyustuje na Hodzovo nam. Smer od SAV ma pre tou krizovatkou (tusim typu Ohio Brass) je taka krasna kombinacia: Pruzna svorka, asi 30 cm za nou pevna svorka a uz je tak zvrtena, ze sa od nej trha drot trakcneho vedenia. Akoze ak tam aj vletis 20 km/h, tak mas veliku sancu, ze vyletis.