Ak by to niekoho trápilo, tak napíšem (ukážem fotky) čo vystavoval SOR a Tedom na Autosalóne v NR.
SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu.
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/
Tedom
Všetko podstatné uviedol na svojej stránke: http://bus.tedom.cz/zprava-dva-autobusy-tedom-v-nitre-30.htm
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3990696816/
Inak, Tedom by mal stavať / mal mať už postavený prototyp kĺbového busu. Mal by mať okolo 18 metrov a 4 dvere. ?
Iveco síce malo peknú expozíciu s Pepkom námorníkom, ale žiadny bus z Irisu tam nebol.
Ľudia hovoria, že autosalón nestál za nič. V čase krízy to ani neprekvapí. Ale zato dievčatá stáli za to. ? Link: http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157622508485004/
SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu.
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/
Tedom
Všetko podstatné uviedol na svojej stránke: http://bus.tedom.cz/zprava-dva-autobusy-tedom-v-nitre-30.htm
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3990696816/
Inak, Tedom by mal stavať / mal mať už postavený prototyp kĺbového busu. Mal by mať okolo 18 metrov a 4 dvere. ?
Iveco síce malo peknú expozíciu s Pepkom námorníkom, ale žiadny bus z Irisu tam nebol.
Ľudia hovoria, že autosalón nestál za nič. V čase krízy to ani neprekvapí. Ale zato dievčatá stáli za to. ? Link: http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157622508485004/
vlado13
Re #137844 S499.1023:
urobím výnimku a zareagujem
takých, čo by chceli prepájať DD s Devínom je asi viacero, najradšej cez Kráľovu horu, v rámci UŠ Devína a ÚPN BA 2007 zmeny a doplnky č. 2 už územie plánujú čiastočne zastavať, potom prídu s neodbytnou požiadavkou na MHD a zokruhovanie,
všetci Devínčania od radosti vyskočia z (pred)kožky, keď sa budú môcť povoziť cez DD a vychutnať krásy Molecovej, H.Meličkovej, ..., navyše tak 15 - 20 min. a hlavne návštevníci a "obyvatelia" lesa si nebudú vedieť vynachváliť tú zlepšenú dopravnú obslužnosť, umožní im migrovať medzi Devínom a DD,
poznám úžasnú skratku - hore na "vežu" a dole z nej, oproti ceste po rovine má viacero výhod, človek získa veľký prehľad o dianí tam dole a čas na premýšľanie ?
predstavy o jednoduchých predstavách druhých máte Vy,
nepísal som, že vrstvy zvršku nemajú byť oddelené od vrstiev výplne, buďte takí láskaví a nedomýšľajte si, čo nepíšem, divím sa, že vôbec reagujete na moje príspevky, keď podľa Vás som sa zabudol v minulom režime, doprave nerozumiem a nie sú mi cudzie výmysly a nezmysly,