Reakcia na: KikushkaBA #133885:
1. Ako často opravujú Limbovú? Snáď nechceš povedať, že každý rok?
2. Žiaľ, výluka si vždy vyžaduje aj isté zhoršenie dopravy (a nie len MHD). S tým sa musí rátať a nedá sa tomu vyhnúť.
. Blíži sa koniec grafikonu, začína intenzívne prechádzanie tratí s ohrozenou osobnou dopravu (a v súvislosti s tým ryčanie, že to predsa jazdí plné ? ). Je to medzinárodná doprava, keď nemajú Pşiąnci záujem, môžu sa Zločinci snažiť ako chcú. Ale keď si spomeniem, ako Zločinci sprostitútkovali osobku cez Velkú nad Veličkou a cez Vlárský průsmyk, tak neverím tomu, že by stáli o udržanie nejakého ritného Lupkówa.
(sestričky)
MiroBA
http://trate.vlaky.net/upload/online/download/kcp/kcp191.pdf
-zase sa chystá dobrá sprostosť so železnicami. No teda aspoň podľa mňa.
Trať Łupków - Medzilaborce vraj, že dokonca ani nákladná doprava tade nemá premávať čo dnes spomínali na TA3.
To je naozaj tak nevýhodné?
Aspoň tam mohli nechať pendlovať jednu 810. A čo ked niekto napr. z Humenného bude chcieť ísť do Sanoku?
Radšej pôjde viac smradľavých kamiónov a autobusov cez Duklu, než by sa preferovala železnica.
A k tomu tá trať bola ešte nedávno nákladne opravovaná.
A všeobecne tam kde sú potiahnuté koľajnice by som nedal žiaden autobus ani nepustil kamióny -nech sa využívajú koľajnice keď už boli raz pracne a nákladne niekde vybudované.
Ešte spomeniem opustenú trať Trstená - Suchá Hora - Czarny Dunajec. -Keby sa obnovila a dobudoval chýbajúci úsek, tak by mohla chodiť linka z Martina cez Oravu až do mesta Nowy Targ.
A tá by bola aj vyťažená si myslím, lebo veľa ľudí tam chodí na trhy a na nákupy.