Reakcia na: 2xT3SUCS #132691:
Samozrejme, platilo pravidlo o tom ,že vozidlo idúce proti hrotu výhybky dáva prednosť vozidlu idúcemu po hrote. Problém bol na niektorých križovatkách, kde tie smery, ktoré mali dávať prednosť, mali voľno súčasne so smermi, ktorým pradnosť mali dávať. Pravidlo zrušil Ing. Weigl s odôvodnením "Výhybka je taký istý kus koľaje ako každý iný". Keď som ho žiadal, aby teda zrušil aj obmedzenia rýchlosti pri prejazde výhybkou, zasmial sa. Ja som to pravidlo dodržiaval až do samého konce svojej kariéry vodiča električky.
2xT3SUCS
len ručne prestaviteľných je máličko (ak nerátame tie vo vozovniach?):
okrem dnes spopularizovanej takisto na vazovovu ale z krížnej (v smere z CMO)
v obratisku žst nové mesto
z tomášikovej na vajnorskú
v obratisku ružinov
manipulačné v KV
toť vsjo (jedine že by som bol väčší sklerotik než som sa doteraz obával, hm...