Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kacka #132523:
ok, osmicka to nie je, ale ani slucka podla mna ?
Reakcia na: eripmav #132522:
nechodi do osmicky ❗ chodi do slucky
Reakcia na: no.ev.di. #132496:
Na L16 je jedina blbost ze chodi do osmicky... keby z Ruzinova pokracovala nie na Vazovovu ale dalej na Spitalsku a potom SNP, Obchodnu a Radlinskeho do Race, bola by to vynikajuca linka! Perfektna napriklad za zrusenie L3 a L8. Nechapem ale aky idiot vymyslel do osmickovanie trasy - o co skorej prosim pekne je elektricka na Obchodnej z Ruzinova ked ide cez Vazovovu ako ked namestie SNP, 2 minuty? 3 minuty? a rovnako naopak z Race na Spitalskej... A kolko minut, vozidiel, vodicov by sa usetrilo keby chodila ta linka priamo?
Reakcia na: M3go #132516:
21 je uplne primestska linka 😃
Reakcia na: luky133 #132514:
Ale daj hned pokoj. To co popisujes je konkurencia na bystricky sposob, PROSIM NIE.

Som za normalnu regulovanu konkurenciu formou tenda na linky..
Reakcia na: no.ev.di. #132505:
Never. Nie je to paskvil, ale normalna linka. Neviem co ti na nej stale vadi.
Reakcia na: MiroBA #132517:

Omyl -všetkých nevyradených je 104 a CNG 93, naftových 11.
Reakcia na: M3go #132515:

Myslel som počet kĺbových karos CNG -no presne 104.
Reakcia na: luky133 #132514:
V Prahe jazdia vačšinou na prímestských linkách. Niečo také ako u nás 21-tka.
Aj vo Viedni je hneď niekolko dopravcov.
Reakcia na: MiroBA #132513:
Len 100 😃 na to že je rok 2009 je mich až až 🙂

Re #132512 m@rtin: To je myslene ak ov súprave 2 vozy?
Dožvie ako by to tu vyzeralo kebyže má DPB konkurenciu... Tušímže, v Prahe je viac dopravcov síce neviem na akých linkách jazdia, ale určite by to bola konkurencia a občan by si mohol vybrať či sa odvedzie plne klimatizovaným busom ,alebo rozhrganou Karosou napr. ☺
Reakcia na: m@rtin #132512:
Rozhodne zaujímavý článok. Prekvapil ma fakt že, "s výstavbou sa začalo v září 1983". ja si osobne pamätám že stavať začali v r. 1989 a tak ako rýchlo začali tak i skončili a podarilo sa vyhĺbiť dve jamy. Odvtedy sa projekt okresáva - najprv ťažké metro, potom ľahké metro, potom električka. -No realita je taká ako každý vie -Petržalka nemá ani metro, ani električky a navyše nebudeme mať čo chvíla zrejme ani autobusy! -už len preto lebo IK 435 melú z posledného, Tambusom tiež praskajú rámy a CNG karosy bohvie koľko vydržia a ich je len 100.
Tehdy měly v Bratislavě v metru jezdit jen dva vozy?
viz. tento článek:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/306595.jpg
Reakcia na: kacka #132508:
ba@imhd.sk
Reakcia na: MiroBA #132507:
Dobry prispevok/dobre porovnanie.. Aspon vidno, ako "daleko" sme s verejnou dopravou v BA..
chcem sa len opytat, ze komu mam poslat foto 7904+03 s novou reklamou aby mohla byt aktualizovana novinka (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7308 ) ? ?
Akurát dnes som bol v Šalingrade a musím povedať, že Bratislava výrazne zaostáva za Brnom ohľadom verejnej dopravy.
Čo som osobne videl -električková trakcia. Vypravované vačšinou vozy K2 +ich modifikácie a Anitry na L2,4,6,12,13 na L7 chodili kupodivu KT8D5 zrejme pre nejakú výluku. Na L3 a občas L1 13T. K videniu bolo ozaj minimum súprav vozov 2xT. Občas sólo vozy T aj to úspornou výzbrojou TV1,TV8 a pod. Čo sa týka vozidiel 13T -ohúril ma ich počet -približne každá tretia zo všetkých čo som videl -hlavne na L3.
Čo pozerám v stave ich majú zatial 16 tak zrejme vo výprave boli všetky a pravdepodobne aj všetky Anitry.
Interaval na nosnej linke 1 cez víkendy! -7,5 minuty oproti nasim intervalom 20minút.
Čo som sa viezol 13T -úplne, úplne iný komfort jazdy než ako by som šiel našou rozhrkanou súpravou 2xT.
Trolejbusová trakcia -vypravované drvivou vačšinou 21Tr a kĺbové 25Tr. Brnenské 25Tr majú aj lepšie - krajšie riešenú hornú kryciu lištu po bolkoch. Za celú dobu som videl možno jeden 14Tr a takisto jeden 15Tr.
Autobusy -autobusov som videl minimum, z toho čo som mal možnosť -Citelis, Citibus, Karosy9xx. ANI JEDNU 7xx.

-Zhrnutie: na rozdiel od Bratislavy zo všetkých náhodne videných vozidiel bola minimálne polovica ak nie 2/3tiny nízkopodlažných.

Je to Hamba pre Bratislavský dopravný podnik vzhľadom na to že Brno nie je ani hlavné mesto.
Reakcia na: 810zssk #132498:
Predsa z električiek sa vystupuje iba na konečnej takže sa cestujúci po trase iba naberajú 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.