Tak skôr než dať na moje drísty alebo iných návrhy, by bolo lepšie analyzovať ktoré zastávky sú ako využívané. Drobného je ako využívaná teda? Mne inak príde ozaj zbytočné mať dve zastávky na Krčacoch lebo z jednej dovidí človek na druhú a pre pár ľudí denne tam mať dve zastávky je veľký luxus.
No ale takto by expresné linky dobiehali tie ktoré by všade stáli, ako si dobre napísal, tak by to chcelo koľaje kde by sa mohli predbiehať. Simferopoľská trať je skôr pozostatok megalomanského plánu z minulosti, kedy bol ZSSR najväčší, najlepší, naj...naj...naj... Určite by sa teraz na takú trať nezmohli. V každom prípade niesom za obnovovanie liniek radu 1xx, síce by to bolo pekné ale sú to skôr linky len na špičku, skôr treba dumať ako ľudí dostať na električky, rozširovať ich sieť a tam kde električky nemôžu tak tam poslať trolejbusy ?
Zastávky sa podľa mňa v nemálo prípadoch zavádzali skôr z rozmaru ako z rozumu, koniec koncov aj v centre aká je diera medzi Mariánskou a Jesenského svedčí o niečom, tiež aj medzera Mariánska - Odborárske nám.
moje riesenie by bolo iba zrusit zastavku astronomicka pre autobusy,lebo potom by vsetci isli na sumracnu,a ti co nastupuju na CHlumeckeho by mali pokoj od plnych elektriciek a tlacenic..co je nemyslitelne uz jednu zastavku za konecnou
ani mne sa ta desiatka nezda. elektricka take isla +- dve minuty ked som dobre pocitala ? a ked ma tunel (tusim) tristvrte kilometra tak to na 10 km/hod nejak nevychadza
no tak ale v k2s ak by chcel niekto vystúpiť cez 1. dvere, by musel asi vodičovi zaklopať na kabínu, pretože nad 1. dverami to tlačidlo znamenie vodičovi nie je...
v mediach znie lepsie, ked sa moze povedat, ze rychlost sa zvysi 5-nasobne, ako ked sa zvysi z 30 na 50. preto si zahradkar s primatorom vymysleli 10 km/h.
bohate by stačilo, ak by stlačili dopyt, to myslím zasvieti v každom type ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.