Reakcia na: Solider #129599:
"pri najväčšom možnom intervale pri električkách by si neprepravil toľko cestujúcich, ako pri najväčšom možnom pri metre" - To je pravda, len či tú kapacitu 20000 os/h v jednom smere naozaj potrebujeme? Kapacita metra je samozrejme ešte vyššia, ale tých 20000 bola tuším plánovaná kapacita pre pôvodnú bratislavskú rýchlodráhu. Alebo postavíme metro, a budú tam jazdiť v sedle dvojvozové jednotky každých 20 minút? Ušetríš 2 minúty na jazde, ale v priemere budeš čakať na zastávke o 5 minút viac. Ďalšie dve minúty si pripočítaj väčšou dochádzkovou vzdialenosťou na zastávku. Pravdepodobnosť potreby prestupu sa tiež oproti električke zvýši.
21Tr
- el. trať Štefánikova - Predstanièné nám.
- el. trať Predstanièné nám - Pražská - Patrónka (neskôr Polianky - Harmincova)
- trol. trať Predstanièné nám. - Štefanovièova - Mýtna / Floriánske nám. - Odborárske nám.
požrali urèite a v súèasnosti ako tak pozerám, tak budeme radi ak tie trate èo máme dáme do poriadku a kým ich dáme do poriadku všetky tak sa nám tie prvé opravené nezaènú zas rozpadať.