Reakcia na: Peon #128066:
Predpokladam, ze keby si frezovanim porusil "topografiu" povrchu vozovky, tak by voda nemusela stekat tam, kde sa s nou povodne planovalo, to znamena, ze by bolo treba prorobit celu kanalizaciu... Ak je ta kanalizacia robena tak, ze by to bolo mozno, tak ok, ale ak je to spravene tak, ze by sa to muselo kompletne cele prerobit, asi by to bolo kontraproduktivne
voda sa odparuje, vzniká kopovitá/slohová oblačnosť a z nej padajú zrážky... t.j. aj dažďovú vodu nejako treba riešiť
Peon
1; "Hej, a s odpustenými gumami"
To si ako myslel? Že autobus, aby tade prešiel bez oškretia má ísť "na diskoch" - teda na kolesách bez pneumatík? ?
2; "Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty "
Akú vodu? Nejaká spodná tam hrozí? Takže podľa teba to navrhované zníženie cesty nie je zrealizovateľné? Prečo?
3; "To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú."
Do ktorého roku približne a kadiaľ viedla pôvodne tá železničná trať?
Aký význam malo vedenie trolejbusov po Krasinského? Išli tým podjazdom? Kedy to bolo? Odtiaľ pokračovali po Bulharskej (tam, kde sú v súčasnosti) alebo ako?