Reakcia na: Mike #127954:
myslím si, že sa dá spraviť kompromis.Primárne by mala byť podla mňa zelená vlna nastavená pre IAD, pretože IAD produkuje aj viac dopravných zápch, v ktorých by potom zostala vysieť aj MHD.
Ak by sa zrušili zbytočné semafory (ako jelenia a pod) a používali by sa tie odpočítavacie semafory, resp. predzvesti pre MHD, pričom vozidlá MHD by na zastávkach stáli ten cyklus, čo zmeškajú kvôli autistickej zelenej vlne, a predzvesť by im dala voľno tak, aby došli k semaforu na čele ďalšej zelenej vlny, tak by to bol prínos aj pre cestujúcich, nie len pre plynulosť dopravy.
A potom v BA sú miesta, kde má IAD červenú, keď nejde MHD a MHD červenú keď nejde IAD (úkážkový príklad je Kuklovská, kde či idem MHD, či IA tak stojím a úplne zbytočne

Ike
1) tam, kde semafory treba a kde by zabezpečovali bezpečnosť premávky, tam ich nedáme (križovatka II/505 a I/2, Ivanská-Vrakunská, privádzač z Vajnor na D1)
2) tam, kde ich absolútne netreba, tam ich dáme (Jelenia, Kuklovská, Prokopa Veľkého a pod), pretože spomalovanie premávky je náš cieľ.
3) napriek tomu, že v BA je najväčší absolútny počet vysokoškolských vzdelaní, že tu sídli STU a rôzne VŠ rôzno-technického zamerania, napriek tomu sa nenájde jeden jediný človiečik, čo by to vedel zosynchronizovať (viď. zelená vlna, premenné dopravné značenie na diaľnici, "preferencia")