Pekný foto update. To mi pripomenulo moj nápad, ktorý sa nikdy nezrealizuje a je to len výplod fantázie, že by sa dala električka podzem od Botanickej záhrady až po konečnú v Dúbravke, čím by sa zvýšila rýchlosť a v budúcnosti by sa mohli na bývalom mieste nadzemnej trati postaviť ďalšie pruhy pre IAD ak by to bolo treba alebo napr. cyklo-chodník či ešte lepšie BUS-pruh, ale zase by ho tam netrebalo v celej dĺžke, ale len od Molecovej po Botanickú záhradu. A potom v Dúbravke. ?
boxcar
(4 spoje boli určite potrebné minimalne pred 1.7.08 (8500 zamestnancov celkom na 2resp.,3 zmeny na A/S,T/C). Zmena začínala o 14tej, takže presne tam bol čas na to, aby tá masa bratisl. zamestnancov stihla prejsť od brany do haly a prezliecť sa.)